Kreativní/reklamní agentura DDB z velké komunikační skupiny Omnicom Group pokračovala v navyšování výkonu. Firma pod vedením Darka Silajdžiće v roce 2019 utržila 143 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 23 milionů více. Čistý zisk ve sledovaném období narostl z 9 milionů na 11,2 milionu korun. Ke klientům agentury patřily/patří Makro, Pivovar Krušovice, McDonald´s, Rossmann, Volkswagen nebo Raiffeisenbank.
Firma v současné době vyhodnocuje a sleduje dopady pandemie čínského koronaviru na hospodaření. Kupříkladu jeden z největších klientů McDonald´s podle účetních výkazů DDB požádal o "dočasné (pouze na období duben a květen 2020) prodloužení doby splatnosti faktur za služby společnosti ze 30 na 60 dní" plus o snížení agenturní odměny o paušální částku 7,5 milionu korun pro rok 2020, "a to pro Českou i Slovenskou republiku". "Management DDB tento požadavek akceptoval."