Společnost Samsung Electronics Czech and Slovak vytvořila novou strategickou manažerskou pozici head of marketing. Od prosince 2021 ji zastává Martin Marek (foto), pod něhož nově spadá nejen brand marketing a PR, ale i řízení značkových prodejen (Samsung Brand Shops Operations) a ambasadorů v místě prodeje (Field Operation) v Česku a na Slovensku. Marek bude reportovat přímo prezidentovi firmy Ki Young Yunovi.
"Před Samsungem nyní stojí mnoho výzev - ať už se jedná o schopnost oslovit mladou generaci, plně využít poteciál digitální komunikace nebo čelit nové asijské konkurenci. Mým posláním je naslouchat trhu a pokračovat v dlouhodobém budování vztahu mezi značkou Samsung a spotřebiteli," uvedl Marek.
Marek na počátku kariéry pracoval v Philip Morris International. Jako ředitel marketingu vedl aktivity společnosti v Srbsku a Černé Hoře a později v Maroku, Tunisku a Mauretánii. Po návratu do Prahy zastával v letech 2013 až 2015 pozici marketing director ve společnosti Ritchy Group a v letech 2016 až 2019 head of branding ve společnosti MAKRO, respektive METRO Cash & Carry pro Česko a Slovensko. Rovněž působil v Imperial Brands.