Pozoruhodné. Dosavadní dlouholetý šéf komunikace, public affairs a udržitelnosti Coca-Cola HBC Česká republika a Slovensko Petr Jonák (foto) se poněkud nečekaně a narychlo přesouvá do T-Mobile. Od července zde bude jmenován na nově zřízenou pozici ředitele pro korporátní a vnější záležitosti. Na starosti bude mít řízení public affairs a externí komunikace. Pod sebou tak bude mít tiskové oddělení, které vede Martina Kemrová. Jonák bude reportovat Jurajovi Bónovi, výkonnému řediteli T-Mobile, a bude úzce spolupracovat s vedením společnosti a dalšími strategickými orgány a útvary.
Jonák začínal v médiích. Pět let strávil v v ekonomickém zpravodajství ČTK, později jako zpravodaj agentury v Bruselu a nakonec jako redaktor Hospodářských novin. Od roku 2006 do roku 2009 se věnoval vládním záležitostem a CSR ve společnosti Škoda Auto. Následně strávil sedm let v investiční skupině BXR, kde vedl vnější vztahy skupiny a byl také členem top managementu společností, do nichž skupina investovala (např. dopravní skupina AWT či těžební společnost NWR). V Coca-Cole byl od roku 2016.