Management internetového obra Seznam.cz (na fotce obchodní ředitel Martin Švarc) kormidluje podnik k očekávané metě 5 miliard ročních tržeb (loni to bylo 4,48 miliardy korun). Jednou z cest je i radikální navyšování cen v rámci reklamní sítě Sklik. Od pondělí 4. listopadu se navýší minimální ceny v Skliku za proklik z 20 haléřů na 50 haléřů a u CPT z 2 korun na 5 korun (tedy o 150 procent). Toto nastavení se automaticky změní všem sestavám a cílením, které budou mít 4. listopadu nižší hodnoty.
"K úpravě minimálních cen jsme se rozhodli z důvodu zvýšení hodnoty reklamního prostoru. Na základě dat ze září 2019 očekáváme, že se změna projeví u 3,6 procenta kampaní," tvrdí Seznam. Sklik je hlavním zdrojem příjmů firmy Iva Lukačoviče. Z celkové sumy tržeb více než 50 procent pochází z programatického prodeje reklamy - z Skliku a RTB.