Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Seznam.cz připravil pro reklamní síť Sklik cílení podle značek Hráči dne

08:17, 13. 9. 2019

Seznam.cz (na fotce trojjediný CEO Kapalín - Procházka - Zima) startuje novinky v reklamní síti Sklik, která internetovému obrovi generuje přes 1,5 miliardy korun tržeb ročně. Nově bude reklamu možné zacílit na takzvané brandlovers neboli milovníky značek. Zadavatelé tak mohou oslovit například fandy značky Jawa, Apple, Converse a řady dalších.

"Při výběru uživatelů do skupiny vycházíme z chování na našich oborových službách jako Zboží.cz, Sauto.cz atd. Do skupiny brandloverů je zařazujeme na základě specifického chování, ze kterého odvozujeme, že v daném případě upřednostňují výběr konkrétní značky. V současné době nabízíme zásah na 30 značek a jejich portfolio budeme v blízké době ještě zvětšovat," komentoval Martin Jandora, specialista DMP Seznam.cz.

Další novinkou je cílení na B2B kopírující segmentaci kategorií na Firmy.cz plus podpora nových formátů. "Sklik přináší i možnost inzerce v outstreamu, který výrazně rozšiřuje zásah videoreklamy. Před sezónou inzerenti také dostanou možnost přizpůsobit si šablony populárního dynamického retargetingu v Skliku," uvedl David Velechovský, manažer konzultací Skliku.