Komunikační skupina Dentsu vyhrála tendr kurýrní služby Wolt, pro kterou bude nakupovat a plánovat offline média v regionu střední a východní Evropy. Nově navázaná spolupráce aktuálně zahrnuje devět zemí s plánovaným rozšířením do dalších dvou. Projekty budou přímo koordinovány týmem Dentsu v České republice (na fotce CEO Petr Chajda).
První kampaň, která již čeká na spuštění, je výsledkem spolupráce Wolt s HUB týmem, vedeným Pavlem Bílkem, client service director Dentsu, a Kristýnou Šteffelovou, senior account manager Dentsu. Komunikační strategii pro celý region zastřešila Zdeňka Zlatušková, innovation&strategy director Dentsu.
Loňský rozhovor s šéfem Dentsu pro Česko, Maďarsko a Slovensko Petrem Chajdou:
Dentsu Czech Republic je součástí globální komunikační skupiny Dentsu. Portfolio Dentsu zahrnuje mediální agentury Carat a Dentsu X, digitální agenturu iProspect, CXM agenturu Merkle a agenturu Bistro Social, specializující se na sociální média. Ke klientům Dentsu patří značky/společnosti Kellanova (dříve známá jako Kellogg Company a běžně známá jako Kellogg's), Komerční banka, Ferrero, Pernod Ricard nebo makro ČR.