Český technologický/gastro start-up Salt Pay Czech Republic (dříve storyous; na fotce donedávna CEO a nyní partner Igor Třeslín), který patří do nadnárodní skupiny SaltPay, v roce 2021 utržil 75 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 25 milionů. Celkový obrat stoupl na 84 milionů z 56 milionů korun o rok dříve. Firma ve sledovaném období prohloubila ztrátu ze 14 milionů na 24 milionů korun. Firma nabízí zákazníkům pokladní systémy a řízení provozu.
Jak jsme psali již dříve gastro podnik v letošním roce plánoval expanzi. Letos chtěl na tuzemském trhu investovat mezi 10 až 20 miliony eur - do rozvoje stávajícího byznysu nebo do zvažovaných akvizic. V této souvislosti se měl podstatně rozšířit stávající tým téměř 150 lidí (včetně externistů) o dalších 150 pracovníků (mají dělat i pro další trhy). Start-up se kromě gastra (do loňského roku 80 procent) zaměří na další segmenty, zejména na menší retail, služby.