Český technologického/gastro start-up storyous.com (na fotce CEO Igor Třeslín), který patří do nadnárodní skupiny SaltPay, se příští rok rozmáchne k velkorysé expanzi. Celkem by podnik, nabízející pokladní systémy a řízení provozu, v roce 2022 na tuzemském trhu chtěl investovat mezi 10 až 20 miliony eur - do rozvoje stávajícího byznysu nebo do zvažovaných akvizic. V této souvislosti by se měl podstatně rozšířit stávající tým téměř 150 lidí (včetně externistů) o dalších 150 pracovníků (budou dělat i pro další trhy).
Start-up se kromě gastra (nyní 80 procent) zaměří na další segmenty, zejména na menší retail, služby. V Česku by se mělo být něco do milionu malých a středních podniků, z nichž 150 tisíc jsou potenciální klienti storyous. V současné době storyous v Česku obsluhu přes 5 tisíc zákazníků. V příštím roce firma na trhu nabídne novou verzi systému storyous, která by měla umět například rezervační systém pro služby.
Produkty firmy jsou aktuálně dostupné v Česku, na Slovensku, v Polsku, Španělsku, Maďarsku, Chorvatsku a na Islandu. Vzhledem k záběru SaltPay se chystá expanze na další trhy. V roce 2022 by tak vzhledem k výše uvedenému mělo dojít ke zdvojnásobení obratu a počtu zákazníků storyous.com. Firma za poslední dva roky nezveřejnila příslušné účetní výkazy.