Parta novinářů a editorů, která tvoří streamovací platformu a výrobce obsahu DVTV, zkouší získat od podporovatelů další peníze na rozvoj služby a brandu. Na serveru HitHit původně chtěli vybrat 750 tisíc korun, finance mají být určeny na budování vlastního televizního studia, rozjezd televizního vysílání, nového časopisu s přepisy rozhovorů, rozjezd podcastů nebo speciální série interview. Tyto projekty mají tvořit "novou éru DVTV". Díky nadprůměrnému zájmu se doposud vybralo přes 2,4 milionu korun a určitě to nebude konečná částka. Kampaň má trvat do 15. února.
DVTV je ve vybírání peněz přes crowdfundingové platformy velmi úspěšná. V kampani na HitHitu v roce 2020 vybrala téměř 10 milionů korun na spuštění nového vlastního webu s placeným obsahem. Provozovatel DVTV je firma Online Partners, vlastníci společnosti jsou po čtvrtinách Daniela Drtinová (druhá zleva), Jan Ouředník, Jan Rozkošný (druhý zprava) a Martin Veselovský (první zleva).