Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

T-Mobile překopal organizační strukturu a model řízení, novou Komerční divizi bude řídit Bóna Hráči dne

07:07, 1. 3. 2019

Přesně jak se čekalo: nový ředitel T-Mobile (TMCZ) a Slovak Telekom (ST) José Perdomo Lorenzo potřebuje předvést svěží vítr a novou manažerskou energii a proto přichází s obvyklým "škatulata hejbejte se" v TOP managementu. Od 1. března obě firmy mění model řízení. Mění se nejen organizační struktura společností, ale zároveň se upravují úlohy některých členů managementu. Operátoři opouštějí současný business model rozdělující aktivity do separátních B2C a B2B divizí.

Novinkou je vznik Divize zákaznické zkušenosti a transformace, s cílem propojit know-how a zkušenosti expertů z několika oblastí na federální úrovni. Divize bude brát v potaz potřeby zákazníka již v první fázi vývoje produktů, s důrazem na využití digitálních nástrojů a big dat. Novou jednotku povede Peter Škodný (dosud výkonný ředitel B2B a ICT pro Česko a Slovensko).

Každá země bude mít samostatnou Komerční divizi zaměřující se na cenotvorbu, prodej, zákaznickou podporu, marketing, a externí komunikaci. Tyto divize nově zastřešují jak B2C, tak B2B oblasti. V čele české Komerční divize stane Juraj Bóna (foto; v současné době ředitel B2C a FMC), jenž se stane i členem vrcholného managementu. Na Slovensku tento úkol převezme Dušan Švalek, v současnosti výkonný ředitel rezidentního segmentu TMCZ a ST.