Známý komunikační podnikatel Tomáš Vondráček (na fotce vlevo) a jeho reklamní skupina WMC/Grey kupuje 30 procent v digitální start-upové agentuře inhubo. Zbytek firmy drží obuvnický podnikatel Václav Staněk (45 procent) a Adam Sládek (25 procent). Marketingovou agenturu inhubo založil majitel obuvnické firmy Vasky Staněk, pracuje právě pro značky Vasky, Bagind, Wuders a PAON.
Staněk na počátku vyčlenil ze společnosti Vasky a dalších svých firem tým lidí, kteří se do té doby starali o digitální marketing a e-commerce, do samostatné agentury. Nyní se dohodl s Vondráčkem, že jeho reklamka WMC/Grey bude tyto služby nabízet i dalším klientům. "Hlavní benefit, který nám vstup do digitální agentury inhubo přináší, je mládí a dravost. Cítíme příležitost, jak našim klientům přiblížit mladou cílovou skupinu. Kromě toho jsme nedávno stvořili vlastní interní obsahový tým včetně videoprodukce, složený také hlavně z mladých nadšenců. Naše služby jsou nyní v této oblasti kompletní," uvedl Vondráček.