Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Tržby digitální agentury Fragile media vyrostly téměř na 300 milionů korun Hráči dne

08:48, 3. 11. 2023
Reklama/PR Aleš Borovan

Digitální marketingová agentura Fragile media, která od roku 2021 stoprocentně patří do velké komunikační skupiny Knowlimits Group (na fotce spolumajitel KG Jan Vidím vlevo a zakladatel Fragile Daniel Kafka), pokračuje v růstovém módu. Firma v roce 2022 utržila přes 297 milionů korun (včetně přefakturací). V meziročním srovnání to je nárůst o 22 milionů. Z celkové sumy tržeb 253 milionů připadá na Českou republiku (o rok dříve 248 milionů).

Čistý zisk Fragile se mírně snížil z 22 milionů na 21 milionů korun. Firma loni majitelům vyplatila dividendu ve výši 25 milionů korun. Mezi klienty agentury patřily v daném období společnosti/brandy Jan Becher Pernod Ricard, Johnson & Johnson, Sephora, innogy, Albert, KIA Czech, Immofinanz nebo HARTMANN - RICO.