Polská e-commerce platforma Allegro, která v Česku vlastní i e-shop Mall, logistického operátora We/Do nebo další online obchod Czc.cz a která je kotovaná na varšavské burze, spouští rozsáhlou reklamní kampaň k "tvrdému" startu své české mutace Allegro.cz. "Tiché" spuštění proběhlo na počátku května. Kampaň poběží v televizi, online nebo na billboardech. Nákup médií provádí Allegro podle mluvčího Mallu/Allegra Jakuba Charváta vlastními silami, bez mediálky. S jedinou výjimkou - agentura PHD zajišťuje nákup TV. Kreativu má na starosti reklamka Darwin&The Machines plus Czech Video Center a Darq Studio. Kampaň má běžet několik týdnů.
Podle zástupců Allegra již na české platformě nakoupily tisíce českých zákazníků. Online tržiště by mělo nabízet na 130 milionů produktů. Podle Charváta je již nyní na Allegro.cz více než 20 tisíc merchantů, včetně Mallu a Czc.cz. "Model online tržiště, který představujeme, podpoří růst české e-commerce a vytvoří živý ekosystém, z něhož budou těžit zákazníci i prodejci. Stavíme na zkušenostech a znalostech značek Mall i Czc.cz," uvedl Roy Perticucci (foto), CEO Allegro.