TV Nova rozšiřuje marketingový tým Jakuba Strýčka (foto) o další členy sekce Voyo, a stejně tak digitální tým Daniela Grunta. Změny s sebou přináší nová strategie, která spočívá ve výstavbě nové příjmové "nohy" v podobě prodej digitálního obsahu. Ten na Nově doposud hrál marginální roli. Strýčkův tým se tak rozrostl o nové lidi v pozicích chief of external media planning, business development manager B2B, product manager pro Voyo, HbbTV sales manager nebo digital acquisition manager. V nejbližší době zde televize obsadí další pozice. "Tyto změny úzce souvisí s naší strategií navýšit tržní podíl služby Voyo," uvedl Strýček.
Změně velí francouzský manažer Didier Stoessel, kterého si nový majitel stanice, skupina PPF, vybral jako šéfa televizí CME v Česku, na Slovensku, v Rumunsku a Slovinsku. Stoesselovým úkolem bude přetvořit doposud menší SVOD službu Voyo na dominantního hráče s lokálním obsahem na českém a slovenském trhu (další podrobnosti v odkazu pod textem).