Změny ve vedení obchodu mediálního domu Vltava Labe Media, který ovládá investiční skupina Penta. Printový i digitální obchod vydavatelství budou řídit Zuzana Tylčerová (foto), z nové pozice obchodní ředitelky pro centrální a agenturní obchod, která vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku, a dále František Olbert, obchodní ředitel pro regionální obchod. Novinky jsou součástí změn, o kterých Borovan.cz informoval jako první na trhu (viz odkaz pod textem). Tylčerová ve VLM pracuje od roku 2016. Předtím působila ve společnostech Renomia nebo Economia (ředitelka divize inzerce).
Skupina VLM v roce 2019 utržila 2,121 miliardy korun. V meziročním srovnání to je o milion méně. Čistá ztráta dosáhla dosáhla 120 milionů. O rok dříve net prodělek činil 105 milionů (vše konsolidovaná čísla). Odpisy byly na úrovni 187 milionů (o rok dříve 190 milionů). Zisk před odpisy, úroky, zdaněním a amortizací (EBITDA) za uplynulý rok činil slušných 143 milionů korun. V roce 2018 to bylo 148 milionů korun.