AMI Communications Group (na fotce vlevo spolumajitel Marek Stránský), která působí v Česku, na Slovensku a v Bulharsku, si stále udržuje pozici jedné z největších PR skupin na tuzemském trhu. Český income skupiny, čítající cca 8 společností, v roce 2016 klesl ze 106 milionů na 90 milionů korun. Income je souhrn čistých honorářů, očištěných o náklady na aktivity přefakturované klientům (ty firmou pouze protékají).
Největší firmou seskupení je PR agentura AMI Communications, která loni utržila 120 milionů, v meziročním srovnání o 26 milionů méně. Za poklesem stojí úspory některých klientů, které vedly ke snížení investic do komunikace. Čistý zisk AMI klesl z 15 milionů na 9,4 milionu v roce 2016. K největším klientům agentury za uvedené období patřili Česká pojišťovna, Ford, Karlovarské minerální vody, Nestlé, Shell, Unilever, z nových pak Moser a Skanska.