Firma Shoptet, nabízející řešení tvorby a správy e-shopů, mění CEO. Současného šéfa a zakladatele Miroslava Uďana v dubnu vystřídal Samuel Huba (foto), který ve společnosti doposud zastával pozici provozního ředitele. Huba se bude soustředit především na nové rozvojové projekty, zahraniční expanzi a také na nárůst počtu klientů a zaměstnanců. Zaměří se i na na samostatnou značku Shoptet Premium.
Uďan ve společnosti nadále zůstává, přesouvá se však do strategické role mimo její přímé řízení. Samuel Huba působí ve společnosti od roku 2018. "Přípravy pro budování naší pozice na nových trzích jsme spustili již v loňském roce, naše ambice pro nadcházející období jsou ale mnohem větší," uvedl Huba.
Na platformě Shoptet jen během loňského roku podle údajů firmy přibylo více než šest a půl tisíce nových e-shopů. Aktuálně ji využívá zhruba 27 tisíc internetových obchodů. Celkový obrat e-shopů na Shoptetu se v roce 2020 téměř zdvojnásobil a dosáhl úrovně přibližně 36 miliard korun.