Nová mediální agentura Dingo Media, která se před nedávnem vyčlenila z digitální marketingové agentury DigitalAd (psali jsme v květnu jako první), doplnila vedení. Kromě spolumajitele a CEO Petra Máchy do managementu Dinga nastoupily sestry Blažkovy - Tereza Blažková (head of digital marketing) a Barbora Blažková (head of account management). Plus Ondřej Vohnický (head of strategy&media). Všichni tři již dříve přišli do DigitalAd z Insider Media.
Dingo Media zajišťuje klientům strategické a mediální plánování, nákup médií, produkci či analýzu celého průběhu kampaně. Kromě TV, printu, rozhlasu či OOH nabízí i digitální služby, které realizuje mateřská agentura DigitalAd. Ta i nadále zůstává na trhu jako specialista na digitální marketing se zaměřením na RTB, performance marketing, sociální sítě či yield - monetizaci reklamního prostoru webu. Mezi zákazníky Dingo Media patří například nakladatelský dům Albatros Media, filmový distributor Vertical Entertainment, prodejce automobilů Suzuki, Nákupní Galerie Myslbek.
Agenturu DigitalAd řídí z pozice CEO a spolumajitele Jan Vobecký, který je zároveň jejím spolumajitelem a jednatelem (na fotce zleva Mácha, Vobecký). Obrat celého seskupení by se letos měl pohybovat ve vyšších desítkách milionů.