Novou manažerkou komunikace velkoobchodu makro ČR se od září stává Nikola Formanová (foto). Podle firmy bude mít na starosti "interní i externí komunikaci a prezentaci vize makro ČR a jejích klíčových projektů na podporu české gastronomie". Zároveň bude koordinátorkou komunikace ESG aktivit pro makro ČR. Tým komunikace, který je přímo podřízen řediteli Jiřímu Nehasilovi a představenstvu, bude současně posílen od 1. září o Denisu Benešovou, která přichází do makro ČR z finančního sektoru a stane se specialistkou interní komunikace.
Formanová pracuje v makro ČR více než sedm let, jako customer manažerka se podílela na vytváření strategie pro klienty HoReCa. Téměř dva roky pracovala na pozici manažerky interní komunikace a od února převzala zodpovědnost (bez jmenování do oficiální pozice) za celou komunikaci poté, co předchozí vedoucí Martin Čivrný ukončil své působení v makro ČR "z osobních důvodů".