Vydavatelství A 11 podnikatele Aleše Zavorala (foto) hlásí meziroční růst o stovky procent. Jak uvedl ředitel strategického rozvoje a marketingu Jan Kulich, A 11 vyrostlo podle předběžných výsledků meziročně o 300 procent. Tržby za loňský rok měly dosáhnout 330 milionů korun, EBITDA se pohybuje kolem 10 milionů. "Výsledky odráží především fakt, že A 11 v loňském roce dokončilo zasíťování České republiky týdeníkem Náš Region a zahájilo vydávání řady nových titulů, v čele se společenským časopisem Mladý svět."
Firma v letošním roce plánuje stabilizovat své portfolio, a otevřít mediální zastoupení nejen pro regionální televize a rádia. "Tento projekt je ve fázi finálních příprav, rádi bychom ho spustili na jaře tohoto roku," uvedl Zavoral.
A 11 v loňském roce vydávalo 25 lokálních mutací bezplatného týdeníku Náš Region (s distribucí na pobočkách České pošty, v síti prodejen Eso Market nebo ve značné části sítě COOP) a zahájila vydávání odborných časopisů Transport Journal a EKO Česko, časopisu Mladý svět, hobby magazínu Kutilství, časopisu pro nejmenší Špuntíci, prémiových magazínů Estate & Business a Lawyers & Business atd.