Jedno z největších rádiových mediazastupitelství v Česku, Media Marketing Services (MMS), které spadá do skupiny Media Bohemia, v loňském roce navýšilo klíčové byznysové ukazatele v řádu jednotek a desítek procent...
Celý článek ⇢
Takové zemětřesení na tuzemském trhu mediálních agentur dlouho nebylo. Chystaný přesun mediálních peněz v řádu stovek milionů korun má údajně vycházet z dřívějších gentlemanských dohod dvou těžkých/miliardářských vah českého byznysu. Smutný bude naopak majitel zavedené mediální agentury...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Za rekordními a v podmínkách českého marketingového trhu výjimečnými růstovými čísly stojí z menší části příchod nových klientů, v první řadě ale zvýšená poptávka po nových službách ze strany stávajících velkých klientů. Skvělý růst a dodávka dividend upevňují pozici TOP managementu v rámci celého koncernu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Jedno z největších rádiových mediazastupitelství v Česku, Media Marketing Services (MMS), které spadá do skupiny Media Bohemia, v loňském roce navýšilo klíčové byznysové ukazatele v řádu jednotek a desítek procent...
Celý článek ⇢
Marketingová digitální agentura rozšiřuje řady svých spolumajitelů. A to v momentě, kdy se jí nadprůměrně daří, meziroční růst se pohybuje ve vyšších desítkách procent, a kdy chce expandovat v segmentu mediálních agentur. Noví spoluvlastníci patří ke zkušeným hráčům reklamního trhu, jejich agentura v branži působí již přes deset let...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Jeden z výrazných přestupů roku v segmentu mediálních agentur...
Celý článek ⇢
Na některých vrcholových pozicích ve velké komunikační skupině Publicis Groupe (PG) proběhnou v průběhu června změny. Minimálně dva manažeři/manažerky v rámci skupiny změní post a svěřenou oblast...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Na český reklamní trh vstoupí zavedená technologická firma, která působí především v Evropě a jejíž tržby se pohybují v desítkách milionů eur (meziroční růst přes 100 procent). Jejími klienty jsou jak publisheři, tak velcí reklamní zadavatelé. V Česku je již jmenován country manažer, který staví tuzemský tým...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Žebříček pařížského institutu RECMA, který analyzuje reklamní trh a velikost klientských portfolií mediálních agentur, zařadil na první místo v České republice mediálku Knowlimits (foto)...
Celý článek ⇢
Marketingová digitální agentura DigitalAd Petra Máchy (68 procent) a Jana Vobeckého (foto; 32 procent) zakládá dceřinou fullservisovou agenturu Dingo Media...
Celý článek ⇢
Digitální agentura Adexpres.com (komunikační skupina Dentsu Czech Republic) bude mít nové vrcholové vedení. Novým výkonným ředitelem agentury se na začátku června stane Ondřej Týma. Nejvyšší management doplní také Petra Košaříková (oba foto) na pozici ředitelky pro rozvoj obchodních vztahů. Spolu s novým vedením se Adexpres oficiálně stává součástí globální sítě iProspect by Dentsu, doteď byl jen spolupracující agenturou.
"Toto spojení přinese Adexpresu zázemí jedné z největších digitálních agentur na světě a spolu s ním i nové příležitosti. Vrcholem této integrace bude na podzim letošního roku kompletní rebranding, během kterého se agentura Adexpres přejmenuje na iProspect Česká republika a plně se začlení do globální struktury."
Týma doposud v agentuře působil jako technologický ředitel, předtím pracoval v Economii (senior yield manager). Košaříková ve firmě pracovala na pozici client service directora, dříve působila v agenturách ze skupiny WPP a Omnicom Media Group.
..