Antimonopolní úřad zahájil na základě návrhu čínské společnosti Rainbow Wisdom Investments (člen skupiny Citic, spoluvlastní kupříkladu polovinu Smartwings) a..
Celý článek ⇢
Našlápnutá mediálka dosáhla rekordního objemu tržeb i čistého zisku (v řádu desítek milionů). Kumulativní net profit za posledních pět let činí přes 80 milionů korun. V letošním roce firma očekává pokračování růstu, přestože jeden z nejdůležitějších klientů podle všeho snižuje objem...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Pod novou značkou a v rebrandované skupině se spojily dva zkušené agenturní týmy, zahrnující několik matadorů trhu. Součástí seskupení je řada nových specializovaných firem...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Seskupení cca desítek firem roste již popáté v řadě. Tři vlastníci si opět mohou rozdělit čistý zisk v řádu desítek milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Nadprůměrný růst. V reálu to představuje meziroční skok obratu o vyšší desítky milionů korun. Souhrnný obrat celé skupiny se tak nyní pohybuje okolo 200 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Antimonopolní úřad zahájil na základě návrhu čínské společnosti Rainbow Wisdom Investments (člen skupiny Citic, spoluvlastní kupříkladu polovinu Smartwings) a..
Celý článek ⇢
Manažeři miliardáře Daniela Křetínského (foto) finišují další krok v operaci, která v následujících několika měsících zcela překopá trh s rádiovou reklamou. Chytrý tah, který Křetínského skupinu ochrání před možnými obchodními spory...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Trh s rádiovou reklamou během prvního pololetí 2019 pokračoval v mírném růstu o miliony korun. Vyplývá to z údajů velkých rádiových mediazastupitelství jako Radiohouse, Media Club nebo Český rozhlas...
Celý článek ⇢
Mediálnímu manažerovi Janu Vobeckém (foto), někdejšímu řediteli a spolumajiteli online mediazastupitelství AdActive (nyní Vltava Labe Media), před několik týdny vypršela konkurenční doložka. Vobecký se tak po více než dvouleté pauze může oficiálně vrátit do reklamního/mediálního byznysu...
Celý článek ⇢
To není na trhu reklamních a mediálních agentur obvyklé číslo. Za rychlým růstem stojí kombinace příchodu nových klientů a navyšování rozpočtů stávajících. V letošním roce by se pak souhrnný obrat skupiny měl navýšit až na 150 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Souhrnné tržby celé komunikační skupiny, kam agentura patří, v roce 2018 vysoko přesáhly 2,5 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o slušných 111 milionů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢