Mediální agentura MediaCom Praha ze sítě GroupM (na fotce ředitel Jiří Svoboda) si udržela klienta T-Mobile Czech Republic. Mediálka se stala vítězem výběrového řízení,..
Celý článek ⇢
Mediální agentura MediaCom Praha ze sítě GroupM (na fotce ředitel Jiří Svoboda) si udržela klienta T-Mobile Czech Republic. Mediálka se stala vítězem výběrového řízení,..
Celý článek ⇢
Manažer David Krňák (foto) je od 1. listopadu jmenován do funkce chief media officer skupiny komunikačních agentur Publicis One. Zastřešovat bude všechny mediální a digitální..
Celý článek ⇢
Druhé komerční televizi Prima (na fotce ředitel dceřiného mediazastupitelství Media Club Ladislav Dianiška) se podařilo v uplynulých týdnech potají dohodnout zajímavý byznysový deal, jehož výsledkem by mělo být získání dalších příjmů od reklamních zadavatelů a mediálních agentur. Na novém projektu participují i další televizní stanice na českém mediálním trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Mediální zastupitelství Radiohouse, které je joint venture Regie Radio Music (RRM, majitel Lagardére Active) a Media Marketing Services (MMS, Media Bohemia), skončilo v..
Celý článek ⇢
Průbojné seskupení, působící rovněž na Slovensku, takřka o 50 procent překonalo růst výnosů z předchozího období. K největším klientům patří velcí hráči z oblasti potravinářství, zdravotnictví, e-commerce a ze státní správy...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Obdivuhodný výkon je dán nejen přibráním nových nadnárodních klientů (z menší části, tento objem je někde nad 100 miliony), ale i organickým růstem s původními zákazníky (něco nad 150 miliony korun). Našlapaný tým rovněž generuje desítky milionů čistého zisku...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Obchodní mediazastupitelství Media Club (MC) ze skupiny Prima Group, které prodává reklamní čas sesterských televizí, TV Barrandov (Jaromír Soukup) nebo TV Óčko (svěřenský fond Andreje Babiše), se loni dařilo...
Celý článek ⇢
Komunikační skupina Publicis One slučuje obchodní oddělení všech svých mediálních agentur. Od druhé poloviny září vystupuje divize nákupu pod značkou Publicis Media Exchange..
Celý článek ⇢
Česká pobočka globální výzkumné agentury GfK Czech v roce 2016 utržila 281 milionů korun, v meziročním srovnání o 19 milionů více. Po ztrátě ve výši téměř 4 miliony v roce 2015 se..
Celý článek ⇢
Majitele změnily (minimálně) dva minoritní podíly v postupně rostoucím a ziskovém byznysu Media Bohemia, jehož roční obrat se pohybuje něco nad 100 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢