Technologicko-marketingová agentura Business Factory, kterou ovládá podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák), v roce 2021 utržila 193,5 milionu korun (včetně přefakturací)...
Celý článek ⇢
Přestože trh s venkovní reklamou během pandemie koronaviru utrpěl citelné ztráty, v segmentu vznikají nové zajímavé projekty, které si chtějí ukousnout z koláče zavedených OOH firem jako BigBoard Praha, JCDecaux nebo LED Multimedia. Za novým projektem na OOH trhu stojí dva zkušení reklamní/mediální hráči, součástí dealu má být i dohoda s velkou realitní skupinou TOP miliardáře...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Technologicko-marketingová agentura Business Factory, kterou ovládá podnikatel Karel Schindler (foto; dříve Tlusťák), v roce 2021 utržila 193,5 milionu korun (včetně přefakturací)...
Celý článek ⇢
Na českém trhu regionálních médií by v dohledné době mohlo dojít k zajímavé akvizici. Podle informací Borovan.cz se o vstup do segmentu intenzivně zajímá rodinná investiční společnost z Moravy. Na případný nákup regionálního média či podílu (poptávány jsou hlavně malé televize) má připravenu částku do 20 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Dobře šlapající, miliardové stroje na peníze, které nezastavila ani pandemie čínského koronaviru, připomínají v posledních letech tuzemské podniky, zapojené do byznysu kolem počítačových her. Ať již na straně herních studií nebo jako distributoři. Firmy tak v uplynulých dvou letech díky digitální distribuci prokázaly značnou odolnost vůči událostem, které ničivě dopadají na globální fyzický maloobchod a celou ekonomiku...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Vlastník technologické firmy Payment4U Zdeněk Vacek (foto) kromě výroby samoobslužných výdejních boxů OX.point (viz odkaz pod textem) rozšiřuje své aktivity do pornoprůmyslu...
Celý článek ⇢
Mediální podnikatel Radek Novák (na fotce vpravo), který podniká v médiích, výrobě a prodeji reklamy, v polygrafii atd., dokončil akvizici dalšího podniku. S tím má Novák dalekosáhlé plány. Nový deal a spojené technologické investice by měly rozšířit nástup do byznysu s venkovní reklamou...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Mediální firma, která se zaměřuje na regionální, odborný a lifestylový tisk a webové projekty, v uplynulých týdnech prošla podstatnou změnou. Do firmy nastoupil nový investor, mediální dům se současně stává součástí nové holdingové struktury. V plánu je rovněž ambiciózní investice na televizním trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Retailová skupina a e-shop Smarty, které vlastní multimilionář Petr Syrůček, zahajuje expanzi do segmentu kamenných obchodů. V OC Europark v Praze Štěrboholech čerstvě otevřela první prodejnu své nové sítě, ještě letos jich po celém Česku vyroste deset (Praha, Olomouc, Hradec Králové, Teplice atd. Do dvou let jich pak má být 40. Nové prodejny Smarty vycházejí z kamenných obchodů s video- a konzolovými hrami a hracími konzolemi JRC, které Syrůček koupil loni. Prodejny JRC budou postupně přebrandovány na Smarty.
"Jde o kombinaci, která u nás zatím neexistuje. Lidé najdou na jednom místě to nejlepší ze Smarty.cz i oblíbenou značku JRC s širokou a zavedenou nabídkou pro gaming," uvedl Syrůček, zakladatel a majitel Smarty Brands. "Otevíráme nové prodejny, máme novou vlastní značku počítačů TIGO a připravujeme i vlastní značku příslušenství. Chceme být jedním z klíčových hráčů na trhu." Kromě toho pod Smarty spadá i prémiový reseller Apple iWant.
..Internetové vydavatelství Internet Info, které ovládá ústavní právník a mediální podnikatel Marek Antoš (foto), v uplynulém roce příjemně navýšilo tržby. Firma v..
Celý článek ⇢
Regionální televize Ústecká TV na Ústecku, kterou připravuje mediální skupina Euronova Group (psali jsme již dříve), má nového investora. Do licenční společnosti Ústecká média (ÚM) vstupuje investiční společnost Invest & Property Consulting (IPC)...
Celý článek ⇢