Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Rádia

Rádia

V nejvyšších patrech rádiového byznysu pokračuje personální zemětřesení

V nejvyšších patrech rádiového byznysu pokračuje personální zemětřesení

11:19, 11. 4. 2017

Po nedávném přestupu Miroslava Hrnka z managementu Lagardére Active (Frekvence 1, Evropa 2 atd.) do čela mediazastupitelství Radiohouse je tu další nečekaná změna, která se dotýká první ligy obchodu s rádiovou reklamou. Jednoho ze silných hráčů čekají kromě jiného i výrazné úspory...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Mediální skupina Media Bohemia mění portfolio internetových aktiv

Mediální skupina Media Bohemia mění portfolio internetových aktiv

17:38, 16. 3. 2017

Velký mediální dům Media Bohemia, spojovaný s vlivným hráčem Danielem Sedláčkem, si nově stanovil klíčové priority v části online byznysu. S tím souvisí aktuální pohyby aktiv i plánované akvizice...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

12:15, 13. 2. 2017

První společné číslo za Radiohouse Group. Tržby největšího obchodního seskupení mediazastupitelstvích na rádiovém trhu v roce 2015 dosáhly 1,47 miliardy korun. Meziroční srovnán není možné vzhledem k odlišenému uspořádání v letech 2014 a 2015...
Celý článek ⇢

12:52, 11. 2. 2017

Největší rádiová zastupitelství - Český rozhlas, Regie Radio Music, Media Marketing Services a Radio United Service - v roce 2016 prodala reklamní čas zastupovaných stanic za 1,502 miliard korun (fakturované, nikoliv odvysílané objemy)...
Celý článek ⇢

18:15, 19. 1. 2017

Společnost Radio United Services (RUS), radiové mediazastupitelství miliardáře Ivana Zacha (polovina TV Prima), razantně navyšuje ekonomický výkon...
Celý článek ⇢

Jeden z byznysů mediální skupiny Lagardére Active vykazuje nebývalý růst

Jeden z byznysů mediální skupiny Lagardére Active vykazuje nebývalý růst

14:02, 13. 1. 2017

Managementu Lagardére Active (Frekvence 1, Evropa 2, Rádio Bonton, Koule.cz) pod vedením Michala Fleischmanna (foto) se v uplynulých letech podařilo rozeběhnout nový obchod, který vedle tradičního prodeje rádiové reklamy začal firmě přinášet zajímavé výnosy...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Mocné mediální seskupení navýšilo tržby téměř o 400 milionů

Mocné mediální seskupení navýšilo tržby téměř o 400 milionů

18:20, 5. 1. 2017

Růst je z velké částí daný bežící konjunkturou české ekonomiky a rostoucími kontrakty s obchodními partnery. Jeden z byznysových vehiklů dokonce nafoukl tržby meziročně o více než 200 milionů korun. Majitelé oproti předchozím obdobím ještě navýšili solidní desetimilionové zisky...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

10:12, 16. 12. 2016

Dva velcí rádioví hráči Lagardére Active a Media Bohemia chtějí ještě těsněji propojit svá obchodní zastupitelství Media Marketing Services (majitel MB) a Regie Radio Music (majitel LA). Ta v současné době tvoří joint venture Radiohouse půl na půl s propojenými obchodními týmy...
Celý článek ⇢

17:03, 12. 12. 2016

Obchodní tým největší rádiové skupiny v Česku Lagardére Active se v těchto měsících pere jako lev s propadem reklamních investic. Zatímco zářijová čísla ještě dopadla podle plánu, v říjnu došlo podle zástupců skupiny k prudkému propadu, stejně jako v listopadu...
Celý článek ⇢

Tržby silné showbyzové skupiny poprvé překročily 300 milionů

Tržby silné showbyzové skupiny poprvé překročily 300 milionů

16:09, 21. 11. 2016

Hlavním motorem růstu dlouholetého mediálního hráče se loni podobně jako v předchozích letech stal boom v segmentu televizního byznysu. Celkový výkon skupiny v roce 2015 narostl o 11 procent, o rok dříve růst dosáhl 28 procent...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢