Investice reklamních zadavatelů a mediálních agentur do tuzemských rádií dosáhly za první tři kvartály 2015 skoro 987 milionů korun...
Celý článek ⇢
Investice reklamních zadavatelů a mediálních agentur do tuzemských rádií dosáhly za první tři kvartály 2015 skoro 987 milionů korun...
Celý článek ⇢
Ministr kultury Daniel Herman zvolil postup, který v podstatě vyhovuje všem důležitým hráčům. Stávající stav by však mohla změnit správná nabídka ve správný čas...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Na pomezí mediální a politické branže je nyní k dispozici jedno z nejzajímavějších míst s milionovým platem. Rada Českého rozhlasu včera vypsala výběrové řízení na místo ředitele veřejnoprávního rádia. Přihlášky je možné posílat od 4. listopadu...
Celý článek ⇢
Veřejnoprávní Český rozhlas mění stanici ČRo Plus (na fotce její šéfredaktor Alexandr Pícha), která se věnuje analytické publicistice a nabízí rovněž komentáře a rozhovory. Od 2. listopadu stanice vstoupí do sítě vysílačů velmi krátkých vln FM, vysílat bude 24 hodin denně...
Celý článek ⇢
Nové jméno převezme vedení instituce s dvoumiliardovým rozpočtem po Peterovi Duhanovi, který končí k 3. listopadu. Rada Českého rozhlasu již má okruh manažerů, ze kterého bude vybírat. Uvnitř článku současní favorité...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Bezvýchodná situace ředitele Českého rozhlasu Petera Duhana, o které jsme informovali již dříve, má očekávané vyústění. Šéf ČRo neustál silný tlak politiků, který vygradoval v uplynulých týdnech po řadě Duhanových chyb, a sám podal rezignaci k 3. listopadu...
Celý článek ⇢
Čerstvá kauza se zaměstnáváním Duhanova syna ve veřejnoprávním rádiu je jednou z posledních kapek. Ve hře jsou i dopady dalších kauz v Českém rozhlasu. Část rady zvažuje mimořádná opatření...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Reklamní investice do tuzemských rádií si za druhý kvartál 2015 udržely přibližně stejné tempo jako loni. Zatímco od dubna do června 2014 zde zadavatelé utratili skoro 476 milionů, za stejné období letos to bylo téměř 470 milionů...
Celý článek ⇢
Jedna z největších mediálních skupin v Česku, Media Bohemia (MB), zjednoduší a ztransparentní strukturu. Mateřská firma pohltí řadu menších dceřinek, většinou licenčních firem menších rádií...
Celý článek ⇢
Na jedné straně celostátní mediální skupina Media Bohemia, na druhé straně silný lokální hráč. Konec pře je zatím v nedohlednu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢