Rádiová reklama v třetím kvartálu 2014 zaznamenala výrazný meziroční růst. Od července do září zadavatelé utratili za rádiovou inzerci 246 milionů korun (netové ceny). V meziročním srovnání to představuje nárůst o 4 procenta...
Celý článek ⇢
Rádiová reklama v třetím kvartálu 2014 zaznamenala výrazný meziroční růst. Od července do září zadavatelé utratili za rádiovou inzerci 246 milionů korun (netové ceny). V meziročním srovnání to představuje nárůst o 4 procenta...
Celý článek ⇢
Primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce ředitel Petr Jelínek) pro příští rok rozšíří záběr, v prodeji reklamy bude spolupracovat se Seznam.cz (Ivo Lukačovič) a se skupinou rádií Radio United plus radio Impuls (Andrej Babiš). ..
Celý článek ⇢
Jedná se o záležitost mezi Media Bohemia a Lagardére na jedné straně a Radio United Services na straně druhé, která ovlivňuje toky stovek milionů korun a která určitě bude zajímat mediální agentury a zadavatele.
Logická reakce a obchodní tah, který se po vzniku mocenské aliance Andrej Babiš a Ivan Zach na rádiovém trhu dal čekat - dosavadní konkurenti Lagardére Active (Frekvence 1, Evropa 2 atd.) a Media Bohemia (síť rádií Fajn, Hirádio, Blaník) uzavřeli strategického partnerství...
Celý článek ⇢
Jedno z nejposlouchanějších rádií na Moravě, Radio Čas showbyzového bosse Radima Pařízka, profitovalo z loňského oživení na tamním rádiovém trhu. Radio Čas v roce 2013 zvedlo meziročně tržby o 14 milionů na 79 milionů korun...
Celý článek ⇢
Starší informace Borovan.cz pro předplatitele potvrzeny. Největší celoplošné rádio v Česku mění obchod a přepisuje tuzemskou mediální mapu. Mediální agentury do střehu!
Tak tohle bude divočina! Nový plán podle všeho do velké míry přepíše současné rozložení sil v masových médiích. V delším časovém horizontu velmi pravděpodobně dostanou slušnou nakládačku zejména mediální agentury.
Ten bude směřovat k nejcitlivější oblasti - k výnosům skupiny, které mohou zchudnout o vysoké desítky milionů. Prezident Lagardére Michal Fleischmann (foto) by měl finišovat s krizovým plánem, zahrnujícím doposud nemyslitelné řešení.
Největší celoplošné rádio Impuls silně zasáhla ne úplně nejpříznivější situace na trhu s rádiovou reklamou. V loňském roce jeho výkony spadly na nejnižší úroveň za posledních deset let, když se jeho tržby meziročně propadly o 22 procent na 189 milionů korun...
Celý článek ⇢
Známé novinářské jméno by mohlo do veřejnoprávního média přinést kontakty a know-how ze specifické oblasti domácího dění. Těžké zvažování pro ředitele ČRo Petera Duhana (foto).