Po vystupování na velkých alternativních festivalech jako Austin City Limits nebo Sasquatch! Music Festival a po předskakování zavedeným jménům jako Animall Collective či Portishead se čím dál populárnějšímu baltimorskému dream popovému duu Beach House evidentně zastesklo po intimitě a nekomplikovanosti indie počátků kapely v prvních letech nového tisíciletí.
Na rozdíl od mazaně vystavěných a mnohovrstevnatých alb Teen Dream (2010) a Bloom (2012) aktuální novinka Depression Cherry nabídne hlavně jednoduchost (symbolizovanou obalem nahrávky) s lehce upozaděnou rytmikou, občas až na hranici minimalismu, které dají vyniknout samotným podmanivým melodiím a křehkému hlasu zpěvačky Victorie Legrand. V dnešní uřvané době, přeplněné bakelitovými a prvoplánovými efekty, nekonečným množstvím vjemů a hluků, takový přístup působí jako doušek nezkalené a osvěžující vody, který v tichu a závětří přináší čistou radost.
Byť po relativně silných úvodních skladbách materiál místy upadá do ospalosti a monotonie, Beach House spolu s dalšími žánrovými souputníky jako A Sunny Day in Glasgow, Sigur Rós nebo Slowdive stále ukazují, že i v tak probádaných a letitých škatulkách jako je shoegaze a dream pop/rock lze najít neobjevená a relativně nezaplněná zákoutí.