Závěr nordické trilogie Runaljod nazvaný stylově Ragnarok vygradovali muzikanti z norského hudebního projektu Wardruna do strhujícího finále. Již při porovnání předchozích dvou nahrávek Gap Var Ginnunga (2009) a Yggdrasil (2013) byl slyšitelný kreativně - skladatelský a rovněž aranžérský vzestup materiálu. Na Ragnaroku se však moderní směs nordického folkloru, dark folku a hypnotických šamanských rytmů dostává těsně k hranici dokonalosti.
Přibývající roky zkušeností a hudební vyzrálost hlavního mozku Wardruny Einara Selvika jsou znát a umožňují až precizně přesně přenést k posluchači mrazivě krásný dotyk severských fjordů, plání a hvozdů. Užití bohaté kolekce tradičních folklórních instrumentů jako jsou bubny, housle, flétny, nejrůznější vábničky, zvířecí rohy, podmalované a obalené širokým rejstříkem podmanivých vokálů plus autentické nahrávání v norské přírodě přetvářejí každou skladbu (mimochodem album nabízí řadu hitů, které dokáží strčit většinu popových pokusů hravě do kapsy) v jedinečný dotyk nordické spirituality.
Runaljod - Ragnarok nestačí jen slyšet, tuhle hudbo nutno prožít. Není to spotřeba na první poslech a kdekoliv, naopak největší odměnu přináší vnímavé naladění a správný výběr místa zážitku. Celá trilogie spolehlivě katapultuje Wardrunu na pozici jednoho z nejzajímavějších severských world music projektů vůbec. Škoda, že už hudební sága Runaljod pomalu končí.