Čisté útraty reklamních zadavatelů a mediálních agentur za rádiovou reklamu během prvního čtvrtletí 2017 mírně stouply o 8 milionů korun...
Celý článek ⇢
Čisté útraty reklamních zadavatelů a mediálních agentur za rádiovou reklamu během prvního čtvrtletí 2017 mírně stouply o 8 milionů korun...
Celý článek ⇢
Podíl odcházejícího hráče si dělí zbývající spolumajitelé. Vlastnický podíl jednoho z nich vyskočil až na 60 procent. Nová vlastnická struktura je jen počátek rozsáhlejších změn, v jejichž rámci by se seskupení mělo přeměnit na holding...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Nový plán, jak financovat spoluvýrobu contentové divize Seznam.cz. Pokud dostane zelenou, Lukačovičův stroj na peníze by znatelně zvýšil konkurenceschopnost na tuzemském audiovizuálním trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Dosavadní obchodní ředitel pentařského vydavatelství Vltava Labe Media Petr Marek (foto; ex-Mafra) rozšiřuje pravomoci v rámci firmy...
Celý článek ⇢
Zajímavou zakázku od silné skupiny získaly firmy, které (spolu)ovládají zkušení PR/komunikační podnikatelé Jaroslav Duroň (vlevo) a Rostislav Starý (vpravo). Kontrakt je v tuto chvíli uzavřen na jeden rok...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Pentařské vydavatelství Vltava Labe Media (VLP) expanduje na mediálním trhu - koupilo 70 procent ve společnosti Regionální televize CZ (RTCZ), která provozuje televizní program regionalnitelevize.cz...
Celý článek ⇢
Věc zajímavá pro silné reklamní zadavatele a partnery: na místo dosavadních velkých hráčů v hudebním průmyslu se čím dál více tlačí dravá štika BrainZone. Ta se čerstvým tahem zařadila do úzké první ligy hudební branže. Silná je tak nejen ve vydávání hudby a managementu zavedených umělců, ale i díky aktuální expanzi do navazujících segmentů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Slánskému miliardáři Ivanu Zachovi již nic nestojí v cestě k většinovému ovládnutí televize Prima. Antimonopolní úřad nyní povolil vstup společnosti Denemo Media do vehiklu FTV Prima Holding, který ovládá licenční firmu FTV Prima...
Celý článek ⇢
Po nedávném přestupu Miroslava Hrnka z managementu Lagardére Active (Frekvence 1, Evropa 2 atd.) do čela mediazastupitelství Radiohouse je tu další nečekaná změna, která se dotýká první ligy obchodu s rádiovou reklamou. Jednoho ze silných hráčů čekají kromě jiného i výrazné úspory...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
V těchto týdnech by měla finišovat/dofinišovat transakce, v jejímž rámci se prodává část televizní firmy. Její program kromě jiného vysílá terestricky v DVB-T. Aktivum má pro několik byznysových predátorů (mezi nimi je podle informací Borovan.cz minimálně jeden mocný miliardář) specifickou hodnotu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢