Jedna z největších PR agentur v Česku, AMI Communications, loni udržela tržby i zisk z předchozího období...
Celý článek ⇢
Jedna z největších PR agentur v Česku, AMI Communications, loni udržela tržby i zisk z předchozího období...
Celý článek ⇢
Novým marketingovým a PR manažerem divize ProAV&Broadcast společnosti Panasonic Connect pro region střední a východní Evropy se od dubna stal Branislav Šimkanin (foto), dosavadní sales manager produktů ProAV v tomto regionu...
Celý článek ⇢
Ve vyšších patrech manažerské struktury mediálního domu Vltava Labe Media (VLM) pokračují změny, o kterých informujeme jako první na trhu. Chystaná změna se nyní týká prodejů digitální inzerce VLM, ve které se protočí stovky milionů korun. Jasněji bude v létě...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Hudební televize Óčko, která patří do mediální skupiny Mafra (PPF), chce zvýšit vynos z reklamního prostoru, jehož monetizace v terestrickém vysílání neprobíhá podle představ managementu stanice. Nový projekt využije vrstvu HbbTV, ve které zjednodušeně řečeno pro diváka dojde k přepnutí z bloku TV terestrických reklam na blok online reklam...
Celý článek ⇢
Aktuální složení vrcholového managementu mediálního domu, který ovládá miliardářská skupina, se výhledově změní. Z firmy s tržbami nad miliardu korun odejde manažer, který zde pracoval přes osm let. Věnuje se digitálnímu obchodu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Chystaná tzv. velká mediální novela plánuje zvýšit poplatky za Českou televizi ze 135 korun na 150 korun za domácnost a měsíc plus navýšit poplatky pro velkou část firem plus rozšířit řady poplatníků (poplatky za internet v mobilu). Výsledkem by mělo být navýšení příjmů ČT o vyšší stovky milionů ročně. Tým ředitele ČT Jana Součka (foto) nyní propočítává dopady. Již nyní je jasné, že jeden velký projekt se posune cca o rok, několik seriálů a jeden magazín dostávají stopku...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Dva manažeři, kteří donedávna figurovali v agentuře AdHackers (Jan Řehák), se rozhodli udělat pro sebe a rozjíždějí novou komunikační agenturu PBAd. Jde o reklamní tvůrce Michala Deuse (vlevo) a Jana Dufka (vpravo), kteří začátkem roku opustili AdHackers, kde byli spoluvlastníky a působili v rolích výkonného a kreativního ředitele. V této agentuře už dále nijak nefigurují....
Celý článek ⇢
Výdaje firem, organizací a státních orgánů v České republice za marketingovou komunikaci v roce 2023 narostly o 12 procent. Globální trh přitom za stejné období rostl o 6 procent. Pro rok 2024 se očekává, že růst v České republice dosáhne 8,4 procenta. Vyplývá to z dlouholetého výzkumu, který realizují společně Asociace komunikačních agentur, Asociace mediálních agentur a ResSOLUTION Group...
Celý článek ⇢
Pražská marketingová a komunikační agentura odchází z vlastnické struktury moravské reklamní produkce. Podíl si rozdělili dosavadní spolumajitelé plus se zde objevili dva noví podílníci (včetně CEO). Majitele změnilo celkem 30 procent firmy...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Francouzská streamovací platforma Canal+, která na tuzemský a slovenský trh vstoupila loni, již má svého místního prodejce reklamy. Stalo se jím primácké mediazastupitelství Media Club...
Celý článek ⇢