Probíhající prodej půlky TV Prima (viz odkaz) urychlil změny rovněž ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere (NA), která kromě jiného provádí měření televizní sledovanosti v České republice...
Celý článek ⇢
Podle všeho nevyšel původní byznys plán. Firma přitom ještě relativně nedávno dosahovala na místním trhu obratu téměř 70 milionů korun. Kromě jiného se podílela na kampaních pro velké hráče ze segmentu mobilních operátorů nebo výrobců automobilů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Probíhající prodej půlky TV Prima (viz odkaz) urychlil změny rovněž ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere (NA), která kromě jiného provádí měření televizní sledovanosti v České republice...
Celý článek ⇢
Dosavadní poloviční majitel TV Prima, miliardář Ivan Zach (rovněž rádia Radio United), navyšuje svůj přímý podíl ve stanici na 62,5 procenta. Borovan.cz již loni informoval o běžícím prodeji jako první na trhu...
Celý článek ⇢
Souhrnný obrat celého mediálního seskupení, které pracuje pro řadu silných zadavatelů ze segmentu obchodních řetězců, cukrovinek, potravin, nápojů, hraček nebo automobilů, opět vysoko překročil 1,5 miliardy korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Velký hráč na trhu s venkovní reklamou, JCDecaux, Městský mobiliář (majitel francouzský koncern JCDecaux Group), který provozuje reklamu na městském mobiliáři v Praze (cca 1500 ploch) a na letišti Václava Havla, zvedl předloni tržby o 17 milionů na 224,5 milionu korun...
Celý článek ⇢
Společnost Radio United Services (RUS), radiové mediazastupitelství miliardáře Ivana Zacha (polovina TV Prima), razantně navyšuje ekonomický výkon...
Celý článek ⇢
Firma, která se zaměřuje na reklamní kampaně v internetovém segmentu a která dělala/dělá pro řadu obřích zadavatelů, se zbavuje podílů v Česku a přechází na frančízový byznysový model...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Miliardovému konglomerátu spadl i čistý zisk téměř o 40 milionů. Stále však svým majitelům může poslat částku vysoko převyšující 100 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Internetová média, vydavatelé, provozovatelé TV vysílání a výkon webové reklamy přispěly k HDP České republiky v roce 2015 hodnotou 1,744 miliardy korun (přidaná hodnota odvětví). Jedná se o 0,04 procenta HDP v daném roce...
Celý článek ⇢
Na českém trhu komunikačních a kreativních agentur vzniká nový hráč, který se úzce zaměří na specifický trh s obratem mnoha desítek miliard korun. Tým kolem manažera Jana Nízkého (foto; ex-CET 21, ex-Seznam.cz, ex-Burda Praha) v uplynulých týdnech rozjel digitální komunikační agenturu HealthBeat, která se bude specializovat na zdravotnický segment...
Celý článek ⇢