Online marketingová agentura H1.cz (skupina GroupM), která působí na trhu více než 18 let, změnila v listopadu 2023 svou zelenou barvu na barvy GroupM Nexus. Jedná se o změnu brandu a současně propojení obou týmů...
Celý článek ⇢
Po prodeji Mafry, Respektu nebo týdeníku Hrot je zde další zajímavá transakce v českém mediálním segmentu. Mediální seskupení, které zahrnuje televizní stanice, síť reklamních nosičů, byznys v internetovém či polygrafickém segmentu, zanedlouho promění složení vlastnických podílů. Prodejcem je multimilionář, jehož hlavní podnik operuje v eventovém průmyslu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Online marketingová agentura H1.cz (skupina GroupM), která působí na trhu více než 18 let, změnila v listopadu 2023 svou zelenou barvu na barvy GroupM Nexus. Jedná se o změnu brandu a současně propojení obou týmů...
Celý článek ⇢
Nadnárodní komunikační a marketingový koncern, sídlící v západní Evropě, rozhodl o výplatě solidní dividendy ze svého českého byznysu. Peníze budou vyplaceny v následujících měsících. Loni přitom stejný podnik poslal zahraničním majitelům dividendu ve výši 171 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Digitální marketingová agentura Fragile media, která od roku 2021 stoprocentně patří do velké komunikační skupiny Knowlimits Group (na fotce spolumajitel KG Jan Vidím vlevo a zakladatel Fragile Daniel Kafka), pokračuje v růstovém módu...
Celý článek ⇢
Největší komerční televize TV Nova se doposud nasazení reklamy do své streamovací služby Voyo.cz (SVOD - subscription video on demand) bránila. Nyní je tato varianta podle ředitele Novy Daniela Grunta na stole...
Celý článek ⇢
Mediazastupitelství Radiohouse, které patří do skupiny Media Bohemia, "v návaznosti na aktuální situaci na mediálním trhu, enormní poptávku po reklamním prostoru a logiku prodeje jednotlivých produktů" zdraží pro rok 2024 některé druhy rozhlasové reklamy...
Celý článek ⇢
Dlouholetá reklamní a marketingová agentura Comtech Can, kterou většinově ovládá podnikatel Aleš Vrba (foto; 65 procent), v roce 2022 utržila 113 milionů korun (včetně přefakturací)...
Celý článek ⇢
Trojice mediálek, které se řadí k silným seskupením na českém mediálním trhu, v roce 2022 souhrnně utržila přes 2,5 miliardy korun. V meziročním srovnání to je pokles o 139 milionů. Pokles je zřejmý i při srovnání s covidovým a předcovidovým obdobím. Výkon této trojky v roce 2019 přesáhl 3 miliardy korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Komunikační podnikatelé Jan Vidím ml. (na fotce zcela vpravo), Rudolf Mihle a Martin Kurzweil rozšiřují portfolio ovládaných firem či podílů v marketingových agenturách. Posilují kompetenci v oblasti PPC kampaní...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Private equity skupina Genesis Capital si po nedávném vstupu do postprodukčního studia vyhlédla další investici v tuzemském audiovizuálním sektoru. Tentokráte plánuje získat majoritní podíl v holdingové skupině s miliardovými tržbami, která se kromě jiného zabývá kinobyznysem nebo podnikáním v reklamním průmyslu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢