Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

15:55, 27. 1. 2023

Bad guy, závadový element českého marketingu a komunikace byl odhalen, identifikován a po zásluze exkomunikován. Oborová organizace Art Directors Clubu (ADC) poprvé za 30 let ze svých řad vyloučila člena - Marka Prchala (foto), ideamakera, marketingového odborníka a spoluautora komunikační kampaně Andreje Babiše...
Celý článek ⇢

08:30, 26. 1. 2023

Menší vydavatelství A 11 (Aleš Zavoral), které se specializuje na lokální, regionální a odborný tisk a online, posiluje obchodní úsek a mění vedení redakcí...
Celý článek ⇢

14:01, 24. 1. 2023

Komerční TV Nova a její majitel PPF pokračují ve změnách v nejvyšším managementu stanice. Od ledna byl jmenován nový obchodní ředitel a nová digitální ředitelka pro Česko a Slovensko...
Celý článek ⇢

10:30, 24. 1. 2023

Novým šéfem obsahu (head of content) ve velké komunikační skupině Publicis Groupe se od ledna stal David Bárta (foto)...
Celý článek ⇢

18:22, 22. 1. 2023

Dvě agentury WMC/Grey a Actum Digital, které ovládá komunikační a reklamní podnikatel Tomáš Vondráček (foto), mají za sebou vydařený rok 2021. Actum se dokonce podařilo překonat byznysový výkon z předcovidového roku 2019...
Celý článek ⇢

Mladá digitální marketingová agentura DigitalAd nabírá klienty a kontinuálně navyšuje obrat

Mladá digitální marketingová agentura DigitalAd nabírá klienty a kontinuálně navyšuje obrat

17:38, 12. 1. 2023

Relativně nedávno (2017) založená digitální marketingová agentura DigitalAd, kterou nadpolovičně vlastní Jan Vobecký (na fotce vpravo) a Petr Mácha (vlevo), se během pár let etablovala na trhu a nyní jede díky nabírání klientů v několikaletém růstovém módu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Skupina mediálních agentur navýšila tržby o více než 600 milionů, vrátila se na předcovidovou úroveň

Skupina mediálních agentur navýšila tržby o více než 600 milionů, vrátila se na předcovidovou úroveň

17:13, 10. 1. 2023

Velká skupina mediálních agentur se po znatelném, ale pochopitelném (covid) výpadku tržeb v roce 2020 vrátila loni do růstového módu a navýšila souhrnné tržby o více než 650 milionů korun. Mediálky se tak dostaly na souhrnný objem tržeb z předcovidového roku 2019...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

12:51, 7. 1. 2023

Česká televize se loni stala popáté v řadě nejsilnějším tuzemským televizním vysílatelem v cílové skupině 15+. Lídrem trhu byla ČT nejen v průběhu dne, ale i v prime time. Vyplývá to z čísel sledovanosti ATO-Nielsen...
Celý článek ⇢

Silná mediální firma přenáší vlastnickou strukturu do Česka

Silná mediální firma přenáší vlastnickou strukturu do Česka

16:26, 5. 1. 2023

Skupina s obratem vyšších stovek milionů korun, která je silná především v regionech, zvyšuje transparentnost svého vlastnictví. Až doposud byly zahraniční vlastnické struktury vysvětlovány "ochranou zahraničních investic při nejisté vymahatelnosti práva v Česku"...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

08:50, 2. 1. 2023

Agentura Knowmedia ze skupiny Knowlimits Group zvítězila v tendru společnosti Storck Česká republika na mediální agenturu pro roky 2023 a 2024...
Celý článek ⇢