Společnost V24 Media, která v vydává mutaci módního magazínu Vogue CS v Česku a na Slovensku, spadla do vysoké ztráty. Firma za rok 2019 prodělala téměř 32 milionů korun...
Celý článek ⇢
Jedna z nejsilnějších komunikačních skupin na českém trhu, Publicis Groupe (PG), která zahrnuje brandy jako Saatchi & Saatchi, Leo Burnett, MSL, mediální divizi Publicis Groupe nebo datové a technologické oddělení Kindred, přichází s novinkou, kterou si vyžádalo aktuální nastavení velkých mediálních domů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Společnost V24 Media, která v vydává mutaci módního magazínu Vogue CS v Česku a na Slovensku, spadla do vysoké ztráty. Firma za rok 2019 prodělala téměř 32 milionů korun...
Celý článek ⇢
Rozjezd nového agregátoru zpravodajských a dalších textů FlashNews, který spadá do skupiny Livesport miliardáře Martina Hájka, se zatím moc nepovedl. Projekt,..
Celý článek ⇢
Jedné z největších PR agentur, Ewing Public Relations (na fotce tým), kterou ovládají Jakub Hrabovský a Pavlína Rieselová, se loni dařilo. Tržby poprvé překročily 100..
Celý článek ⇢
Stávající obchodní ředitel vydavatelství již podle všeho splnil misi - zefektivnit obchod a najít nové zdroje monetizace. Ve výhledu několik týdnů/měsíců odejde z mediální firmy. Nahradí jej člověk, který v mediálním domě několik let pracoval na pozici group sales manager...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Mediazastupitelství Atmedia, které prodává reklamní prostor pro téměř tři desítky tematických televizí, zdraží od nového roku stejně jako velké stanice Nova a TV Prima..
Celý článek ⇢
Novým tiskovým mluvčím a zároveň vedoucím oddělení firemní komunikace velkého řetězce prodejen s potravinami a dalším spotřebním zbožím Lidl se od 1. listopadu stal..
Celý článek ⇢
Vydavatel deníků Blesk, Aha!, Sport, E15, webů Blesk.cz, E15.cz, Reflex.cz, Recepty.cz, časopisů Reflex, ABC, Mateřídouška atd., společnost Czech News Center (CNC), i přes jistý pokles hlavních hospodářských ukazatelů stále zůstává jedním z největších mediálních domů v Česku...
Celý článek ⇢
Čerstvá akce, ke kterým mediální domy sahají jen výjimečně, odstartovala minulý pátek. Postup se má týkat i velkých klientů s objemnými mediálními budgety. Aktuální situace Seznam.cz podle všeho přiměje změnit některé postupy v byznysu s reklamou...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Pandemie koronaviru a s ní spojené vládní restrikce způsobily omezování rozpočtů řady reklamních zadavatelů a neuskutečnění některých plánovaných projektů. To snížilo tržby cílového podniku o desítky milionů korun. A po druhé vlně pandemie na podzim možná ještě bude hůře. Některé hospodářské ukazatele jsou i přesto nad úrovní z roku 2018 a 2017...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢