Novým ředitelem divize cukrovinek ve velkém reklamním zadavateli Nestlé Česko a Slovensko se od 1. července stal italský manažer Frederico Giorgio Marrano. Zároveň se..
Celý článek ⇢
Novým ředitelem divize cukrovinek ve velkém reklamním zadavateli Nestlé Česko a Slovensko se od 1. července stal italský manažer Frederico Giorgio Marrano. Zároveň se..
Celý článek ⇢
Reklamní a rádiová společnost Lin, která je důležitou součástí mediální divize Agrofertu (majitel svěřenský fond miliardáře a předsedy vlády Andreje Babiše - foto),..
Celý článek ⇢
Boutique komunikační agentura Media:list (na fotce spolumajitel Josef Koukolíček) v roce 2019 utržila téměř 45 milionů korun. V meziročním srovnání to je o 9 milionů..
Celý článek ⇢
Česká agentura Ewing Public Relations získala významné mezinárodní PR ocenění Sabre Award. PR kampaň "9 proti kolapsu zdravotnictví" (na fotce šéf kampaně Martin Jaroš),..
Celý článek ⇢
Management mediálky přivedl firmu k historicky nejvyššímu ekonomickému výkonu. Kumulativní net profit firmy za posledních šest let dosáhl 150 milionů korun. V letošním roce agentura plánuje posílení know-how v oblasti "komplexního plánování cross-mediálních kampaní". Mediální firma se tak chce posunout do role dodavatele "marketingového full-servis řešení pro velké globální klienty a nadnárodní korporace, které preferují spolupráci s jednou agenturou"...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Na českém reklamním trhu startují jednání o prodeji minoritního podílu slušně zavedené a ziskové agentury, která se specializuje na kreativní komunikaci značek v rámci televizního vysílání. Roční obrat cílové společnosti se pohybuje do 100 milionů korun. Jasno ohledně jednání bude během letních měsíců...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Za navýšením čísel stojí především akviziční činnost a nové reklamní projekty. Vzhledem k nárůstu odpisů a finančních nákladů se cílová firma propadla do čisté ztráty přes 140 milionů, EBITDA však zůstává v plusu na úrovni přes 250 milionů korun. V letošním roce by však vzhledem k pandemii tržby měly klesnout až o 18 procent...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Připravovaná akce, která promění část komunikačního, marketingového a reklamního segmentu v České republice: podle informací Borovan.cz dvě agenturní skupiny zahájily jednání o spojení. Proces by měl být dokončen za několik měsíců. Na trhu tak vznikne nová komunikační skupina se souhrnnými tržbami přes 200 milionů korun. Ve vedení budou dlouholetí manažeři se zkušenostmi z první ligy mediálního trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Jedna z největších komunikačních skupin v Česku, Dentsu Aegis Network Czech Republic pod vedením Petra Chajdy, si chce sáhnout na nové peníze z rychle rostoucího odvětví. Do čela nově vznikající divize se postavil dlouholetý mediální profesionál, která má zkušenosti kromě jiného z rádiových mediazastupitelství Radiohouse a Regie Radio Music...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Již za několik dnů/maximálně týdnů by mělo dojít na Nově k události, na kterou netrpělivě čekají všichni manažeři největší komerční televize. O dění by se měla zajímat i investiční skupina PPF, která by letos měla dokončit akvizici bermudské mediální společnosti CME (včetně Novy) plus investoři do akcií CME...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢