Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

10:20, 1. 8. 2024

Mediální agentura Knowlimits Group v žebříčku Recma obhájila v roce 2023 v České republice prvenství podle ukazatele objemu klientských rozpočtů (billings). Na dalších místech skončily agentury OMD a PHD (obě skupina Omnicom Media Group)...
Celý článek ⇢

CEO marketingové agentury se stamilionovým obratem získal minoritní podíl

CEO marketingové agentury se stamilionovým obratem získal minoritní podíl

16:23, 17. 7. 2024

Technologicko-marketingová agentura s mezinárodní působností má oficiálně dalšího spolumajitele. Minoritní podíl získal dlouholetý CEO agentury, který ve skupině působí od roku 2012. Obrat firmy jen v Česku by se měl loni pohybovat okolo 300 milionů korun (včetně přefakturací)...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

08:06, 11. 7. 2024

Velká komunikační skupina Dentsu nově vytvořila tým, zaměřený na umělou inteligenci (AI). Fungovat začal od 1. července...
Celý článek ⇢

13:03, 10. 7. 2024

Největší mediální agenturou České republiky v roce 2023 se stala opět Knowlimits Group. Následovala OMD Czech a PHD (obě Omnicom Media Group). Vyplývá to z čísel žebříčku Media Agency Billings Rankings & Market Shares, který podle fakturovaných reklamních objemů sestavuje výzkumná agentura COMvergence...
Celý článek ⇢

Mediální skupina má novou obchodní ředitelku, přichází od Čásenského

Mediální skupina má novou obchodní ředitelku, přichází od Čásenského

17:08, 9. 7. 2024

Po nedávném odchodu obchodní ředitelky má mediální skupina na tento post náhradu, zkušenou obchodnici s praxí přes čtvrt století v mediálním oboru. Do obchodního oddělení skupiny zamířila i čerstvá posila z obchodu magazínu Forbes...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

09:24, 29. 6. 2024

Po více než 20 letech mění energetická skupina innogy vedení komunikace. Na pozici head of corporate affairs vystřídá Martina Chalupského nová ředitelka Zuzana Tylčerová (foto)...
Celý článek ⇢

17:20, 27. 6. 2024

Nejrůznějšími turbulencemi zmítaná TV Barrandov, kterou v uplynulých měsících převzal obchodník s pohledávkami Jan Čermák od mediálního podnikatele Jaromíra Soukupa, má novou tiskovou mluvčí...
Celý článek ⇢

Vltava Labe Media zahájila nový projekt, zaměřený na ekonomiku svých regionálních redakcí

Vltava Labe Media zahájila nový projekt, zaměřený na ekonomiku svých regionálních redakcí

12:22, 25. 6. 2024

Vedení mediálního domu Vltava Labe Media (VLM; majitel Penta), který vydává největší regionální médium Deník/Denik.cz, si chce posvítit na ekonomiku a výkonnost jednotlivých regionálních redakcí. VLM aktuálně zaměstnává na 350 novinářů a provozuje 70 regionálních webů plus cca tři desítky printových mutací Deníku (ke sloučeních některých regionálních printových mutací došlo od února 2023)...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Riskantní tah Jaromíra Soukupa: další insolvence, ve které věřitelé přijdou o podstatnou část peněz

Riskantní tah Jaromíra Soukupa: další insolvence, ve které věřitelé přijdou o podstatnou část peněz

15:24, 21. 6. 2024

Je to již téměř rok, kdy Borovan.cz jako první na mediálním trhu upozornil na plánovaný nájezd zkušeného obchodníka s pohledávkami Jana Čermáka na mediální aktiva Jaromíra Soukupa (foto). Vše směřuje k očekávanému finále - Čermák drží řadu pohledávek a takřka stoprocentně ovládá TV Barrandov. Soukup, podle všeho ještě v součinnosti s Čermákem, nyní sáhnul k zajímavému tahu. Vedle insolvence TV Barrandov je tu ještě jedna bolestivá insolvence se stamilionovými dluhy. Tentokrát v reklamní branži...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

09:03, 20. 6. 2024

Několik let trvající diskuse na reklamním trhu o tzv. férovém tendru dostaly další silný impuls. Velké reklamní produkce a desítky reklamních režisérů podepsaly Memorandum o férových podmínkách při zadávání tendru na výběr režiséra a produkce pro výrobu reklamního spotu. Současně vzniklo profesní sdružení reklamních režisérů (Sdružení reklamních režisérů)...
Celý článek ⇢