Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) nechystá v obchodních podmínkách pro rok 2019 žádné velké změny. Zdraží jen několik málo reklamních pozic, konkrétně..
Celý článek ⇢
Nová manažerská posila, o dvě úrovně níže pod Jakubem Havrlantem, by měla přinést více peněz z prodeje online reklamy, product placementu nebo sponzoringu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Internetový obr Seznam.cz (majitel Ivo Lukačovič) nechystá v obchodních podmínkách pro rok 2019 žádné velké změny. Zdraží jen několik málo reklamních pozic, konkrétně..
Celý článek ⇢
Změny se týkají podnikání Ogilvy Group s obratem vysokých desítek milionů korun a rovněž několika dlouholetých manažerů skupiny...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Úspěšné fungování a prodeje nezávislých komunikačních seskupení jako Adexpres.com nebo Kindred Group do náruče nadnárodních obrů evidentně lákají. Na českém trhu se nyní rodí další independent marketingová/komunikační skupina, za kterou stojí manažeři se zkušenostmi z vedení televize, první ligy politického marketingu, mediazastupitelství nebo z IT vývoje a z korporátní komunikace...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Dosavadní zástupce obchodního ředitele Czech News Center (CNC) Jakub Hulík (foto) přechází do investiční skupiny Dignity Kamila Koupého. Patří pod ní mediální firma..
Celý článek ⇢
Jeden z největších hráčů na trhu s televizní reklamou, primácké mediazastupitelství Media Club (MC), v roce 2017 díky fúzi a růstu celkového trhu s inzercí navýšil tržby o stovky milionů korun...
Celý článek ⇢
Televize Prima si chce sáhnout na další peníze z online videoreklamy. V těchto dnech spouští Prima Video Platformu, de facto videopřehrávač, který nabídne publisherům s..
Celý článek ⇢
TV Prima má v příštím roce o něco skromnější obchodní ambice než konkurenční Nova. Zatímco největší komerční televize v roce 2019 zdraží reklamu v průměru o 12 procent, primácké mediazastupitelství Media Club (na fotce ředitel Ladislav Dianiška) navýší ceny o 10 procent...
Celý článek ⇢
Navyšování výkonu skupiny (jedna z firem meziročně vyskočila o více než 120 milionů) je taženo třemi "motory": neorganickým růstem, akvizicí nových klientů a navyšováním útrat těch stávajících...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢
Tým kolem obchodního ředitele TV Nova Jana Vlčka (foto) si věří. Vzhledem k vysoké poptávce inzerentů a ekonomické konjunktuře v Česku připravil ne úplně zanedbatelné průměrné zdražení reklamy na největší komerční televizi v roce 2019...
Celý článek ⇢