Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Reklama/PR

Reklama/PR

V managementu televize Prima se připravuje výrazná personální změna

V managementu televize Prima se připravuje výrazná personální změna

16:18, 5. 9. 2024

V TOP managementu televize Prima, kterou vlastní miliardář Ivan Zach, se v horizontu v řádu měsíců chystá střídání na vrcholovém postu. Týká se zkušeného mediálního manažera, který v televizní branži pracuje dlouhé roky...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Objemná dividenda v rádiové skupině Media Bohemia

Objemná dividenda v rádiové skupině Media Bohemia

16:42, 3. 9. 2024

Velká rádiová skupina Media Bohemia (MB), pod kterou spadá skupina rádií Hitrádio, Rádio Blaník, Fajn Rádio nebo Rock Radio plus dvě mediazastupitelství, vygenerovala pro své majitele výjimečnou dividendu v řádu stovek milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Rozjetý Livesport vyvíjí předplatitelský tarif, chce jej nasadit na všech trzích

Rozjetý Livesport vyvíjí předplatitelský tarif, chce jej nasadit na všech trzích

12:08, 2. 9. 2024

Technologicko-mediální firma Livesport, kterou z 90 procent vlastní miliardář Martin Hájek, se poohlíží po dalších zdrojích příjmu. Zatímco doposud v podstatě 100 procent výnosů firmy pocházelo z prodeje reklamy na webech a v aplikacích Livesportu (tedy všechny služby byly a jsou free), v budoucnu by část příjmů mělo pocházet i z předplatného...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Komunikační skupina udržela obrat něco pod 4 miliardy korun

Komunikační skupina udržela obrat něco pod 4 miliardy korun

15:52, 29. 8. 2024

Velká komunikační skupina udržela stabilní byznysová čísla, obrat se pohyboval okolo 3,9 miliardy korun. Pro loňský a letošní rok se jí podařilo získat několik velkých klientů. Čistý zisk seskupení se o něco snížil na 48 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

18:18, 23. 8. 2024

Medizastupitelství Media Club (MC; majitelem je miliardář Ivan Zach), které prodává reklamu na TV kanálech, rádiích, webech a dalších médiích Prima Group, dále na ÓčkuTV BarrandovAtmedia, Rádiu ImpulsFrekvenci 1 nebo na Evropě 2, si loni zopakovalo dobré byznysové výsledky a ještě je o pár procent vylepšilo. Rostly hlavně TV a rádiové výnosy...
Celý článek ⇢

Digitální agentura dokončila nové rozdělení vlastnických podílů mezi vedoucí manažery

Digitální agentura dokončila nové rozdělení vlastnických podílů mezi vedoucí manažery

17:54, 22. 8. 2024

Digitální marketingová agentura, která na trhu funguje téměř dvě desítky let a která zahájila proces transformace na širší skupinu, před nedávnem dokončila rozdělení vlastnických podílů v nově vzniklých firmách. Minoritní podíly zde získala skupina čtyř vedoucích manažerů...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Velké marketingové agentuře klesly tržby pod 600 milionů, zisk stále v řádu desítek milionů

Velké marketingové agentuře klesly tržby pod 600 milionů, zisk stále v řádu desítek milionů

18:16, 21. 8. 2024

Česká reklamní a marketingová agentura, která patří pod zahraniční koncern, pokračovala druhý rok po sobě v poklesu (český byznys přitom loni rostl). Za dva roky tak tržby firmy spadly o 100 milionů korun. Naopak firma má stále schopnost generovat slušně objemný zisk - kumulativní net profit agentury za poslední 4 roky dosáhl 237 milionů korun...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

Agentura vyrovnala milionové závazky vůči firmě Karla Komárka mladšího

Agentura vyrovnala milionové závazky vůči firmě Karla Komárka mladšího

18:27, 13. 8. 2024

Rozumné rozhodnutí - ani firma spoluvlastněná Jakubem Havrlantem si nedovolí jít natvrdo proti zájmům jednoho z nejmocnějších podnikatelů v Česku, miliardáře Karla Komárka ml. (foto). Nedávná akce je součástí širšího procesu na českém agenturním trhu...
Celý článek pouze pro předplatitele ⇢

08:10, 13. 8. 2024

Komunikační agentura Konektor pro slovenskou pobočku najala novou manažerku. Na pozici výkonné ředitelky nastoupila Kateryna Kovaľová (foto), která má více než 15 let praxe v oblasti komunikace, za svou práci obdržela několik oborových cen Prokop nebo Sabre award...
Celý článek ⇢

12:51, 7. 8. 2024

Provozovatelům českých rádií se v druhém čtvrtletí 2024 byznysově dařilo. Celkové investice reklamních zadavatelů do rádiové reklamy meziročně vyrostly o 33 milionů korun. Jedná se o čisté investice, to znamená objem v ceníkových cenách minus slevy a bartery. Nejsou odečteny bonusy agentur, zastupitelství či obchodníků...
Celý článek ⇢