Česká televize: novým vedoucím právního úseku Kavčích hor se od počátku listopadu stal Jiří Hrabovský. Ten dříve působil například v Českém rozhlasu, PPF, České národní bance nebo v O2 Czech Republic.
Starnet: rostoucí jihočeský telco operátor zfúzuje/pohltí čtyři menší telekomunikační firmy, které koupil v uplynulých letech. Týká se to D1net, GA - internet.cz, Jemnice OnLine a S4Net.
Miton: investiční skupina poslala druhou investici ve výši 15 milionů korun do globální platformy pro mladé sportovce Graet, která rychle nabírá uživatele. Aplikace, která v sobě spojuje funkce LinkedInu a Patreonu, už má 40 tisíc měsíčních aktivních uživatelů a 13 tisíc profilů sportovců. O rozvoj Graetu se za Miton bude starat jeho partner Tomáš Matějček. Ten má z portfolia Mitonu na starost rovněž Rossum, Rohlík či Sense Arenu.
Tři sestry: vyrážejí společně se skupinou Alkehol na společné turné Sudová přitažlivost III, které čítá 9 zastávek v kulturácích v Čechách a na Moravě (Hradec Králové, Kladno, Kutná Hora atd.). Tři sestry příští rok oslaví 40. výročí existence. Při té příležitosti kapela vydává 2LP a CD 40 Let Best Of.
TV Barrandov: televizní skupina, kterou ovládá obchodník s pohledávkami Jan Čermák, má nová loga, která se nejpozději od jarního schématu roku 2025 objeví na obrazovkách všech jejích kanálů. "Modernizovaná grafická identita přináší svěží a dynamický vzhled, jenž vychází z tradičního loga, ale současně jej posouvá do nové vizuální podoby," uvedla televize. Na novém logu spolupracovala reklamní agentura AdHackers.
Donio: dárcovká platforma, kterou vlastní Martin hájek (Livesport), loni dosáhla obratu téměř 29 milionů korun. O rok dříve to bylo přes 13 milionů. Čistá ztráta z roku 2022 ve výši 3,2 milionu se v roce 2023 snížila na 2,3 milionu korun.
Wavemaker Czech: mediální agentura z komunikační skupiny GroupM (britský nadnárodní koncern WPP) fúzuje se sesterskou firmou METS Czech (pohlcovaná firma). Ta zajišťovala nákup médií hlavně pro významného klienta L´oréal Česká republika. Tržby METS Czech za rok 2023 činily 314 milionů korun (meziročně plus 43 milionů).
Allegro Retail: novým předsedou správní rady se stal manažer Giuseppe Panarese, který od počátku listopadu nahradil Matthiase Frechena. Panarese v polském e-commerce platformě Allegro pracuje od počátku roku 2023.
Big Bang Media: komunikační agentura podnikatele Tomáše Kačeny v roce 2023 utržila přes 19 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 14 milionů. Čistý zisk se naopak meziročně zvýšil z 4,7 milionu na 11 milionů korun.
Seznam Zprávy: do redakce se vrací novinář Martin Jonáš, který nastoupí do analytického týmu jako reportér. Jonáš působil v zahraniční redakci TV Nova, následně v České televizi. Natáčel v téměř třiceti zemích světa, více než sedm let strávil na postu zpravodaje v Německu. Po návratu pracoval jako moderátor zejména pro pořad Interview ČT24. V redakci Seznam Zpráv působil už v letech 2016 a 2017.
Allegro: polská e-commerce platforma, působící i na českém a slovenském trhu, zveřejnila čísla za třetí kvartál. Na Allegro.cz a Allegro.sk podle firmy aktivně nakupuje více než 2,8 milionu českých a slovenských spotřebitelů, z toho 2 miliony nových zákazníků. Půl roku po spuštění na Slovensku je nyní Allegro.hu v provozu v Maďarsku. "Počet obchodníků prodávajících na českých a slovenských tržištích společnosti Allegro vzrostl ve srovnání s předchozím čtvrtletím o 13 procent na více než 60 tisíc. Na konci třetího čtvrtletí bylo v Česku a na Slovensku téměř 900 tisíc uživatelů služby Allegro Smart!."
Česká televize: k vyprodané taneční show StarDance Tour 2025 přidává navíc odpolední představení, příslušné vstupenky budou v prodeji ve čtvrtek 14. listopadu. K večerním dvouhodinovým programům v Karlových Varech, Ostravě, Brně, Liberci a Pardubicích přidává ČT mimořádně ještě odpolední představení ve stejném městě. StarDance Tour odstartuje příští podzim, konkrétně 27. září v karlovarském sportovně kulturním a konferenčním centru KV Arena.
Publicis Groupe: komunikační skupina se zapojila do pilotního projektu Medianu s názvem EyeMeter. Jeho cílem je zjistit přesnější informace o tom, kolik pozornosti a času lidé věnují reklamnímu obsahu. Výsledky pilotní studie budou k dispozici během ledna příštího roku.
"Celý projekt se zaměřuje na vizibilitu, měření pozornosti a čas strávený s reklamním obsahem. Tyto metriky nově Median v projektu EyeMeter měří díky brýlím s kamerou, které jsou speciálně navržené tak, aby kontinuálně snímaly vizuální obsah. Lidé, kteří pak mají brýle nasazené, automaticky zaznamenávají své mediální chování celý den, aniž by je to omezovalo nebo se museli soustředit na jeho monitorování. Median vyvinul také software, který následně umožňuje audio a video matching, a zároveň je napojený na data z adMeteru." Studie proběhla na vzorku 93 respondentů, kteří po dobu šesti týdnu (od 1. září do 10. října 2024) byli instruováni nosit brýle po maximální možnou část dne.
OK TV: vážné turbulence u terestrického celoplošného TV kanálu, o kterém po spuštění letos na jaře nebylo příliš slyšet. Dosavadní ředitel Jan Hloch, který byl napsán rovněž jako papírový majitel licenční firmy OK Music Television (mimochodem, na úvodní tiskové konferenci nebyl přítomen), byl odvolán poté, co vrátil licenci. Tento krok Hloch zdůvodnil nemožností kontrolovat a řídit vysílání.
To se nelíbilo skutečným majitelům OK TV. "S ohledem na to, že Jan Hloch učinil kroky, které by mohly vést k zastavení vysílání televizní stanice - a sice, že bez jakéhokoli varování a snahy dál jednat, zaslal na RRTV žádost vrácení licence pro vysílání, jakožto jejíž držitel, se vedení OKTV (servisní organizace; není ale zapsaná v obchodním rejstříku, pozn. aut.) rozhodlo požádat o novou licenci a zároveň požádat RRTV o možné návrhy řešení," uvedl mluvčí stanice René Kekely. Ukazuje se tak, že klíčovými hráči u OK TV jsou ve skutečnosti investoři Jana Kaiserová a Artur Kaiser. Pak je ale na stole otázka, proč byl nastaven celý konstrukt s Hlochovou firmou.
Česká televize: o nedávno ohlášenou StarDance Tour 2025, která přenese TV taneční show do hal (psali jsme již dříve), je podle Kavčích hor "mimořádný zájem" - pět ze šesti zastávek má mít vyprodáno. Jen pár hodin po spuštění prodeje vstupenek na historicky první turné StarDance byla vyprodaná představení v Karlových Varech, Pardubicích, Liberci, Brně a Ostravě. Předprodej na poslední zastávku, tedy do pražské O2 Areny, začne v sobotu 16. listopadu.
ČT plánuje přidávat odpolední představení StarDance Tour, televize už začala s majiteli multifunkčních arén jednat. Odpolední přestavení by ve zveřejněných městech a termínech předcházela těm vyprodaným večerním.