CHAPS: firma, která stojí za produktem Jízdní řády IDOS, jehož webovou verzi využívá podle společnosti téměř 2,2 milionu reálných uživatelů měsíčně generujících přes 80 milionů zobrazení, oznámila výsledky výběrového řízení na nového partnera pro prodej reklamního prostoru. Vítězem se stala mediální skupina Mafra. Tedy stejný subjekt, který prodej reklamy zajišťoval doposud.
"Po důkladném procesu výběru jsme dospěli k závěru, že Mafra je i nadále nejlepší volbou pro efektivní využití našeho reklamního prostoru a posílení pozice našeho produktu na trhu," uvedl Lukasz Kryński, jednatel CHAPS.
CHAPS bude spolupracovat s Mafrou na prodeji reklamního prostoru na webu i v mobilní aplikaci Jízdní řády IDOS. Mobilní aplikaci měsíčně využívá 1,7 milionu reálných uživatelů, kteří si zobrazí přes 200 milionů stránek. Výběrové řízení se týkalo i slovenského portálu Cestovné poriadky CP.sk, které vyhrála Mafra Slovakia.