Borovan.media
Exkluzivní byznysové informace
 

Colours of Ostrava Rychlovky

21:34, 10. 11. 2024

Colours of Ostrava: jeden z největších českých open air festivalů má nový vizuální styl, jeho autorem je Studio Najbrt. Logo se mění po dvanácti letech, okolní vizuál se přeměňoval v průběhu minulých let několikrát –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ od konceptu lidské tváře, přes květinové motivy, po barevné útvary a vzory. Studio Najbrt se vrací ke Colours of Ostrava po 20 letech, kdy art directorka studia Zuzana Lednická navrhla plakáty a billboardy.

Vizuální identita se propíše komplexně do celé reklamní kampaně, která počítá jak s komunikací ATL, tak BTL. Kampaně budou k vidění v rámci PR a online komunikace, ještě do konce roku se objeví také nasazené CLV a polepy. Nový branding ozdobí i areál festivalu, který se otevře návštěvníkům 16. července 2025.