Media Club: primácké mediazastupitelství přidává do svého portfolia streamovací platformu Sweet.TV, která poskytuje přístup k filmům, seriálům, televizním kanálům a dalšímu multimediálnímu obsahu. Od února ji zařazuje jako součást inzertního prostoru videoreklamy. Platforma Sweet.TV, která funguje v devatenácti evropských zemích, je ve Smart TV dostupná od roku 2014.
"Sweet.TV má v České republice zásah více než 1,6 milionu CTV zařízení (Smart TV a Android TV). To je pro Media Club, jakožto významného hráče v online reklamě, jednoznačně skvělá příležitost, jak dále rozšířit možnosti v prodeji videoreklamy. Nově zastupovaná streamovací platforma Sweet.TV nabízí více než 27 FAST kanálů, více než 155 televizních kanálů a přes 1000 filmů, včetně premiér od předních hollywoodských studií. Kromě zvětšení reklamního video prostoru dále zlepšujeme kvalitativní parametry svého video inventory," tvrdí Petr Hatlapatka, obchodní ředitel online divize Media Clubu.