FeelEco: značka, která nabízí přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v Česku i na Slovensku. Doposud byla k dostání vedle vlastního e-shopu značky a podnikové prodejny v Břeclavi v sítích dm, Rossmann, Sklizeno a v některých e-shopech.
A 11: mediální skupina zahájila vydávání nového odborného titulu Retail Magazín (rozhovory, informace z obchodu a marketingu, přehledy a aktuality z trhu, výstupy z oborových konferencí a novinky z logistiky a technologií). Vedením redakce byl pověřen tým kolem šéfredaktora Marka Brodského, který se podílí i na titulech CEO nebo Premium Guide. Časopis Retail Magazín je po časopisech Profi Poradenství & Finance, Profi HR, Lawyers & Business, Eko Česko, Transport Journal atd. osmým titulem ze segmentu odborných časopisů A 11.
Pilulka Lékárny: e-commerce a technologická skupina, která je kotována na pražské burze, v roce 2021 skončila v čistém konsolidovaném mínusu přes 25 milionů korun. Stejně jako v roce 2020. Jak již firma uvedla dříve, skupinový EBITDA loni skončil v plusových číslech.
Jurský svět: Nadvláda: celkové kinotržby blockbusteru dosáhly 921 milionů dolarů. Z toho 555 milionů připadlo na mezinárodní teritoria. V Číně prodeje kinolístků dosáhly 153 milionů dolarů.
HBO Max: streamovací platforma nasadí dlouho očekávaný seriál House of the Dragon ze světa Game of Thrones (2011 - 2019) 21. srpna. První řada bude mít deset epizod. Rozpočet jednoho dílu se má pohybovat pod 20 miliony dolarů.
Alza.cz: největší český e-shop otevírá novou prodejnu na pražské Pankráci. Pobočka se showroomem zaměřeným na kancelářskou techniku a služby pro firemní zákazníky představuje "expozici produktů v minimalistickém designu. E-shop v ní také uvedl novou službu Ihned k odběru, která nabízí produkty k okamžitému nákupu přímo v prodejně bez nutnosti předchozího objednání".
LEGO Production: česká výrobna a montovna světově proslulé firmy, která se zabývá potiskem, kompletací a balením hraček plus stavbou modelů z kostek Lega, v roce 2021 utržila 14,33 miliardy korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 582 milionů. Čistý zisk se meziročně snížil ze 419 milionů na 370 milionů korun.
Dark Side: pražská digitální a komunikační agentura, nedávno fúzovaná do Digital First Marketing Group, v roce 2021 utržila 57,5 milionu korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 7,5 milionu. Čistý zisk se meziročně zvýšil z 3,3 milionu na 3,8 milionu korun.
Smarty: retailová skupina a e-shop, které vlastní multimilionář Petr Syrůček, otevřela v pořadí již třetí kamennou prodejnu v Praze, a to v OC Letňany. Nabízí v ní mix herního zboží, merche a chytré elektroniky. "Plnohodnotný gaming a chytrá elektronika - to je kombinace, kterou nabízíme jen my," tvrdí Syrůček. Následovat bude otevření dalších prodejen. V srpnu se otevře nová prodejna v Teplicích, do konce roku má fungovat celkem 11 obchodů - kromě Prahy a Teplic například v Liberci, Olomouci, Hradci Králové nebo v Ostravě.
Jan Bendig: zpěvák a jeho tým přesouvají koncert v pražském Forum Karlín z původně plánovaného termínu v letošním září na nové datum, a to 25. února 2023. Hlavním důvodem má být přítomnost důležitých hostů, Lucie Bílé a Michala Davida.
Pragokoncert Bohemia: promotérská agentura Alexandra Cacha, která kromě jiného stojí za pořádáním letního festivalu Masters of Rock, v roce 2021 utržila 22 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 10 milionů. Koncertní byznys byl v uplynulých dvou letech postižen pandemií čínského koronaviru, je jasné, že tato čísla jsou zlomkem před-covidových hodnot (2019 - 181 milionů korun).
AMI Communications: jedna z největších PR agentur v Česku v roce 2021 utržila 63 milionů korun. O rok dříve to bylo 74 milionů. Poslední číslo tržeb je v podstatě na polovině v porovnání například s rokem 2016. Čistý zisk se loni meziročně snížil ze 4,9 milionu na 230 tisíc korun.
Applifting: pražské vývojářské studio povede pro Telus Health, healthtechovou divizi kanadské telco firmy Telus, vývoj celého technického řešení aplikací. Zakázka je na dva roky. Partnerství v hodnotě 12 milionů dolarů ročně (celkem tedy 24 milionů dolarů) přinese dálkový monitoring pacientů, virtuální sestřičku a také integraci sdílených lékařských záznamů do národních pacientských registrů a vládních systémů. V následujících dvou letech se na tomto projektu počítá se vznikem 70 nových pozic.
Konektor: PR agentura má nového klienta, společnost MultiSport (pracovní benefity, volný čas a wellbeing). Konektor bude mít na starosti zejména služby spojené s PR a media relations, ale také v oblastech public affairs a krizové komunikace.
Warhorse Studios: z velkého herního studia odchází šéf marketingu Jiří Rýdl, zamířil na obdobnou pozici v investiční skupině Cimex (hotely, administrativní budovy a rezidenční projekty, hotelová síť OREA Hotels & Resorts).