Radioprojekt, 4Q 2021 - 1Q 2022, regionální stanice, poslech minulý týden, tisíce posluchačů: ČRo Brno 171, Rádio Krokodýl 160, Radio Čas Rock 95, Rádio Jih 78.
Radioprojekt, 4Q 2021 - 1Q 2022, nadregionální stanice, poslech minulý týden, tisíce posluchačů: Hitrádio (total) 1035, Rádio Kiss 895, Rádio Beat 565, Country Radio 555.
Radioprojekt, 4Q 2021 - 1Q 2022, celoplošné stanice, poslech minulý týden, tisíce posluchačů: ČRo Radiožurnál 1670, Evropa 2 1565, Rádio Impuls 1483, Radio Blaník 1203, frekvence 1 980, ČRo Dvojka 619.
Sony Pictures: filmové studio v posledním kvartálu svého fiskálního roku skončilo v zisku 84 milionů dolarů. O rok dříve za stejné období to byla ztráta 2,7 milionu dolarů. Celkové tržby za kvartál vyrostly o 27,5 procenta na 3,4 miliardy dolarů. Sony Pictures za uplynulý fiskál poslalo do kin například trháky Venom 2: Carnage přichází a Spider-Man: Bez domova.
Disney+: Walt Disney na českém trhu nabízí roční zaváděcí nabídku pro streamovací službu, která činí 1 590 korun. tedy 132,50 koruny na měsíc. "Za cenu 8 měsíců uživatelé získají předplatné na 12 měsíců. Zaváděcí nabídka bude dostupná pro ty, kteří se předregistrují do půlnoci 13. června, 2022," uvedla Lenka Tungová, tisková zástupkyně koncernu v Česku.
Česká televize: nabídne všechny zápasy nadcházejícího mistrovství světa v ledním hokeji v přímých přenosech. Všech čtyřiašedesát utkání bude možné podle ČT sledovat na čtyřech platformách, tedy na programu ČT sport nebo prostřednictvím ČT sport Plus - na webu, v mobilních aplikacích nebo prostřednictvím HbbTV. "Mistrovství už tradičně doplní Studio s doprovodným programem."
Vltava Labe Media: mediální dům, vlastněný Pentou, kupuje od společnosti JIK 05 televizní týdeník TV Pohoda. Součástí transakce je také titul TV Pohoda Křížovky věnovaný luštění. Týdeník TV Pohoda je na českém trhu již 17 let. Titul vychází v nákladu 180 tisíc kusů a je distribuován prostřednictvím předplatného, prodejní sítě a vkladu do 17 regionálních titulů jako jsou Týden na severu (Šumpersko), Jesenický týdeník (Jesenicko), Znojemsko, Jihlavské listy atd.
Vypsaná fiXa: po tříleté přestávce vydává pop rock punková kapela novou, v pořadí desátou desku Kusy radosti. Vzniklo v průběhu minulého roku ve studiích Sono, Jámor a Gui-tón pod společným dohledem producentů Dušana Neuwertha a Ondřeje Ježka. Kusy radosti jsou první deskou v nové sestavě. Kapelu definitivně opustil basák Mejn a místo něj nastoupil Kryštof Mašek.
Etnetera Group: konzultační společnost Etnetera Sense rozšiřuje tým o dalšího e-commerce konzultanta. Ze společnosti SmartEmailing do týmu přichází Eliška Flasarová. Ta dříve pracovala například v oXyShop.
Vuch: módní značka, do které investoval kromě jiného Jiří Hlavenka, Ondřej Klega atd., v roce 2021 utržila 140 milionů. O rok dříve to bylo 61 milionů. Meziroční růst tak dělá hezkých 130 procent. Čistý zisk vyskočil z 9,5 milionu na 15,4 milionu korun.
SEND Předplatné: pražská společnost Jaroslav Schwarze, která se zabývá byznysem kolem správy předplatného, distribuce a expedice časopisů, v roce 2021 utržila přes 121 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 16,5 milionu. Čistý zisk mírně klesl z 2,9 milionu na 2,5 milionu korun.
Omnicom Media Group: novým ředitelem integrovaných služeb se stal Jan Muller. Předtím ve skupině pracoval jako ředitel klientských služeb. Muller rovněž působil v Moneta Money Bank nebo v České spořitelně (šéf marketingové komunikace).
RTL Group: mediální skupina za 1Q 2022 meziročně zvedla tržby o 11,3 procenta na 1,562 miliardy eur. Příjmy z televizní reklamy se za stejné období meziročně navýšily o 11,2 procenta. Počet předplatitelů streamovacích služeb RTL+ a Videoland v porovnání se stejným obdobím 2021 narostly o 58,2 procenta na 4,3 milionu. Tržby z těchto služeb vzrostly o 23 procent na 64 milionů eur. Výhled na celý letošní rok počítá s tržbami 7,4 miliardy eur a upraveným EBITDA ve výši 1,15 miliardy eur.
FTV Prima: za uplynulý rok se televizní skupině dle vlastních údajů podařilo téměř ztrojnásobit celodenní sledovanost zpravodajské stanice CNN Prima News na hranici 1,5 procenta v CS 15 až 69. Multiplatforma jako celek (včetně webu) oslovila letos v březnu 7,783 milionu lidí v CS 10+.
Škoda Auto: v prvním čtvrtletí dodala česká automobilka zákazníkům na celém světě celkem 186 200 vozů (-25,4 procenta oproti předchozímu roku). Provozní výsledek ve výši 337 milionů eur je o 24,8 procenta nižší než v minulém roce, rentabilita tržeb ve výši 6,6 procenta je na nižší úrovni ve srovnání s loňským rokem. "Hlavními důvody jsou setrvalý nedostatek čipů a válkou v Ukrajině způsobené narušení dodavatelských řetězců".