Near & Dear: komunikační skupina se nově restrukturalizuje do dvou částí. Pod Communications spadá všech pět komunikačních agentur a vedení přebírá Šimon Vodrážka. Ventures se primárně zaměřuje na investice a vznikající projekty a nově ji vede Piero Sestak. Změny v uspořádání odráží nová vizuální identita a webové stránky.
Paramount Global: streamovací služby Paramount+ a Showtime měly na konci 1Q 2022 přes 62 milionů předplatitelů. To představuje mezikvartální nárůst o 6,3 milionu předplatitelů. Jen Paramount+ za uvedené období přidal 6,8 milionu předplatitelů na 40 milionů.
eMan: softwarový dům, kotovaný na pražské burze, dle vlastních údajů loni dosáhl tržeb ve výši 224 milionů korun. Meziročně je to o 28 procent více. EBIDTA činil 22,8 milionů a EBITDA marže 10,18 procenta. V letošním roce eMan míří na objem tržeb 260 milionů. Mezi realizované projekty patří mobilní bankovnictví pro ČSOB, nebo investiční aplikace pro společnost Patria Finance. Pro státní podnik CENDIS zase firma vyvíjí Systém elektronické dálniční známky a Systém jednotného tarifu.
Cleevio: vývojářské studio vybudovalo nové oddělení zaměřené na blockchain. Tomu se za první kvartál 2022 podařilo dosáhnout kontraktů ve výši 10 milionů (čistý obrat pro firmu 3 miliony) a v rychlém růstu plánuje pokračovat. V čele blockchainového oddělení, do jehož vývoje investovala společnost 4 miliony korun a které čítá patnáct lidí, stojí Ondřej Macháček. Ten má několikaleté zkušenosti z finančního sektoru, podílel se například na budování služby Mall Pay.
Knihobot: knižní secondhand (investice Mitonu), který v Česku loni prodal kolem půl milionu knih, vstupuje na slovenský trh. Spouští web Knihobot.sk, připravuje marketingové kampaně a na léto chystá otevření první kamenné pobočky. Letos by chtěl Knihobot dle svých slov na Slovensku prodat stovky tisíc knih s cílem stát se zde "jedničkou v prodeji knížek z druhé ruky".
Economia: na pozici head of data journalism a data visualisation nastoupil novinář Aleš Vojíř. Ten v podstatě totéž vykonával uplynulých více než 6 let pro konkurenční vydavatelství Vltava-Labe-Media.
Publicis Groupe: do agentury MSL přicházejí seniorní konzultanti Jana Pfeiferová a Ondřej Šveda. Oba konzultanti se budou věnovat především klientům z oblasti rychloobrátkového zboží a komunikace, doplní klientský tým MARS a tým pro korporátní komunikaci.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky: miliardářskou neziskovku, která přiděluje finanční prostředky mediálním projektům, od 1. května vede novinář a ekonom Petr Orálek. Léta působil v nakladatelství Economia, například jako zástupce šéfredaktora Hospodářských novin, ředitel speciálních projektů nebo obchodní ředitel.
Škoda Auto: do vedení společnosti Škoda Auto DigiLab nastoupil Tillmann Stauske. Ve vedení inovačního centra střídá Jarmilu Plachou. Ve své funkci ponese jako marketingový expert odpovědnost za vývoj nových digitálních služeb včetně služeb mobility pro firemní i koncové zákazníky.
Janek Ledecký: vydává nové album Symphonic, které bylo natočeno loni ve spolupráci s Filharmonií Hradec Králové a taktovky se ujal Jankův bubeník Hanz Sedlář. Nahrávka vychází z Ledeckého prvního symfonického turné v roce 2019, které absolvoval se čtyřmi symfonickými orchestry. Tehdy jej zahájil v ostravském Gongu s Janáčkovou filharmonií, následoval Zlín s Filharmonií Bohuslava Martinů. V pražském Rudolfinu a v Hradci Králové se Ledecký představil s Filharmonií Hradec Králové a v Brně s Czech Virtuosi.
Zásilkovna: velký logistický operátor (Simona Kijonková a spol.) pohlcuje dceřinou kurýrní službu Zavezu, kterou koupil na konci roku 2019.
Visual Communication: skupina, která nabízí audiovizuální řešení v segmentech kultury, školství, veřejné správy, pořádání konferencí a další komerční sféry (dceřinky AV Media Systems, AV Media Events), za uplynulý fiskální rok (do srpna 2021) utržila 864 milionu korun. V meziročním srovnání to je o 160 milionů méně. Čistý zisk se meziročně snížil z 24 milionů na 11 milionů korun (vše konsolidovaná čísla).
CMI News: novou jednatelkou firmy, pod kterou spadá publicistický server Info.cz nebo RadioZet, se stala Martina Říhová (CEO Active Radio). Nahradila šéfredaktora Info.cz Michala Půra.
Fabini: značka originálního nádobí vytváří pozici kreativního ředitele, na kterou přichází 29letý designér Huy Pham. Ten se jako produktový designér podílel již na dvou kolekcích Fabini, které značka uvedla v posledních 12 měsících na trh. Aktuálně má pod sebou 4členný kreativní tým grafiků, fotografů a produktových designérů.
Carvago: evropské online tržiště ojetých vozů pokračuje v zahraniční expanzi a otevírá rumunský trh. Rumunští zákazníci mohou od 28. dubna vybírat z nabídky více než 700 tisíc vozů z celé Evropy do 10 let stáří. Do konce letošního roku společnost, která je přítomna na šesti evropských trzích, dále plánuje vstup do Španělska a Švýcarska.