Orion: známý český rapper, vlastním jménem Michal Opletal, pokřtí na počátku března v pražském Lucerna Music Baru nové sólové album Teritorium III., které vydal na podzim u labelu Bigg Boss a na jehož produkci se kromě Mikea Trafika podíleli také DJ Wich a Tomáš Konůpka z Oriho nové skupiny Gruppo Salsiccia. Trojka uzavře trilogii, jejíž první díl vyšel v roce 2003.
TV Nova: v areálu barrandovských ateliérů v těchto dnech začala stavět nové moderní - ryze sportovní studio. Technologicky vyspělý studiový komplex diváci poprvé uvidí v polovině roku 2022. "Největší prostor určitě dostanou naše nejsilnější značky. Počítáme s předzápasovými studii k Lize mistrů, Bundeslize, La Lize, Serii A a Ligue 1. Už se těšíme na nové studio také k tradičním sobotním tahákům NHL. A rádi bychom nabídli divákům studia i k dalším zajímavým projektům, jako jsou třeba MotoGP nebo mistrovství světa v šipkách," uvedl Dušan Mendel, šéf sportu na Nově.
Fondee: start-up, zabývající se investováním, má novou provozní ředitelku Laureen Höllge, která dříve pracovala jako konzultantka a má zkušenosti také v pozici marketingové manažerky. Soustředit se chce zejména na plánovanou expanzi start-upu do zahraničí. "Jen v následujícím půlroce chceme zdvojnásobit počet našich klientů, kterých je již více než 8000. A čeká nás expanze do dalších zemí vedle Slovenska, kam jsme vstoupili letos," uvedl Höllge.
PPF: telekomunikační divize PPF Telecom Group v Bulharsku, Maďarsku a Srbsku představila nový brand Yettel, určený mobilním operátorům dosud působícím pod značkou Telenor. Přechod na novou značku je účinný k 1. březnu 2022 a měl by být završen do konce března.
Zásilkovna: rozšiřuje síť výdejních míst o nové partnery. Nově si zákazníci mohou vyzvednout své zásilky na výdejních místech na většině pobočkách společnosti OKAY a také v obchodních prostorech Českých drah ve vybraných železničních stanicích. Celkově jde o 150 nových výdejních míst. Zásilkovna má nyní v Česku téměř 7200 výdejních míst.
Škoda Auto: česká automobilka ve svých výrobních závodech po celém světě v roce 2021 vyrobila více než 800 tisíc vozů. V mateřském závodě značky v Mladé Boleslavi sjelo z výrobních linek téměř 440 tisíc automobilů. V závodě Kvasiny vyrobila celkem 185 tisíc vozů, v obou svých závodech v Ruské federaci pak celkově více než 87 tisíc aut. Mezi nejvíce vyráběné produktové řady patří vedle modelu Škoda Octavia (172 tisíc kusů) také SUV modely Kamiq (111 tisíc kusů) a Karoq (109 tisíc kusů).
CMI News: vydavatel publicistického a zpravodajského portálu Info.cz, který spadá do mediálního impéria Daniela Křetínského, v roce 2020 utržil 9,2 milionu korun. O rok dříve to bylo 10,8 milionu. Čistá ztráta se meziročně snížila z 20 milionů na 14 milionů korun.
Walt Disney: streamovací služba Disney+ vstoupí letos v létě do 42 zemí včetně České republiky. Dalšími vybranými novými trhy jsou Izrael, Bulharsko, Egypt, Maďarsko, Turecko, Jižní Afrika, Polsko nebo Spojené arabské emiráty.
Marketup: digitální full-servisová agentura rozšiřuje performance & branding tým. Marketup nabral Radka Vodičku (ex-Publicis Groupe), Simonu Pajerskou (ex-Performics), Lukáše Knapa (ex-Alza.cz), Jiřího Koláře, Dominika Mašlána, Josefa Olšáka (ex-Acomware) a Davida Smáka (ex-Seznam.cz). Tým má v tuto chvíli 14 členů, oddělení vede Michal Vrtiška.
Česká asociace pojišťoven a Česká kancelář pojistitelů: novou tiskovou mluvčí je Veronika Pavlisová. Nahrazuje Veroniku Novou, která odchází do jiného zaměstnání.
Billa: řetězec supermarketů do výstavby a rekonstrukcí stávajících prodejen v roce 2021 investoval přes miliardu korun (8 nových prodejen, 19 stávajících prodejen prošlo celkovou rekonstrukcí a 12 jich bylo zrekonstruováno částečně). Letos bude pokračovat v expanzi a digitalizaci prodejen s plánovanou investicí ve výši až 1,32 miliard korun. Řetězec plánuje letos otevřít v průměru 10 prodejen. Zároveň bude pokračovat v modernizaci dalších zhruba 30 prodejen. Dále bude pokračovat v zavádění maloformátových prodejen ve městech do tří tisíc obyvatel.
Coca-Cola HBC Česko a Slovensko: v čele právního oddělení společnosti je nově Barbora Frková. Ta v minulosti pracovala v londýnské firmě Cusham&Wakefield jako HR projektová manažerka zastřešující integraci zaměstnanců ve Velké Británii, České republice, Německu a Polsku. V průběhu dalších let následovalo angažmá v maloobchodním řetězci Tesco, kde vedla tým 15 právníků napříč Českem, Slovenskem, Maďarskem a Polskem. Před nástupem do Coca-Coly Frková dokončila projektové angažmá v Pivovarech Staropramen (Molson Coors).
FTV Prima: od čtvrtka 27. ledna začne televize vysílat nové premiérové díly zábavního pořadu Inkognito. Známé televizní tváře v něm hádají povolání tří pozvaných hostů a identitu čtvrtého VIP hosta. Sestava panelistů je vždy čtyřčlenná -střídají se v ní Jakub Prachař, Ondřej Brzobohatý, Petra Nesvačilová, Marta Jandová, Richar Genzer, Miloš Pokorný a nově také výhledově přibude Adéla Gondíková.
Spider-Man: Bez domova: celkové tržby marvelovského blockbusteru v kinech za prodej lístků vystoupaly na 1,69 miliardy dolarů. Z toho 721 milionů dolarů připadlo na kinosálu ve Spojených státech a Kanadě. Aktuální číslo snímek katapultovalo na pozici šestého nejvýdělečnějšího filmu v historii (čerstvě přeskočil Jurský svět).
Heureka Group: provádí restrukturalizaci uvnitř nedávných akvizic - Dataweps a TrendLucid, která zahrnuje přesun části aktiv z Dataweps do druhé firmy. Týká se to kupříkladu vývoje a distribuce datových produktů jako Azor, Beed, TrnadLucid (mají za cíl e-shopům přinést lepší přehled o trhu a vyšší profitabilitu prostřednictvím automatizace procesů a jejich optimalizace), dále vztahy s odběrateli, dodavateli, domény atd. "Pro zjednodušeni řízení dceřiných společností vytváříme z TrendLucid firmu Dataweps services. O využití původní společnosti Dataweps zatím jednáme," uvedl Jan Mayer, managing director pro Heureka.cz a Heureka.sk.