Grayling Czech Republic: komunikační a PR agentura v roce 2020 utržila 47,5 milionu korun. V podstatě stejnou sumu jako o rok dříve. Čistý zisk vyskočil z 2,9 milionu na 7,8 milionu korun.
Michal Hrůza: hudební vydavatelství Universal Music posílá na předvánoční trh první Best of výběr s názvem Hity & Příběhy, což je trojalbum 37 největších Hrůzových hitů mapujících jeho 20letou kariéru za roky 2001 až 2021 i spolupráci se skupinou Ready Kirken a s Kapelou Hrůzy. Kromě nejznámějších skladeb, které fanoušci znají z rádií, filmů a koncertů, bude výběr obsahovat i jeden zbrusu nový singl Nahoru.
Poslanecká sněmovna: šéfem volebního výboru, který má na starosti mediální trh, se stává poslanec Aleš Juchelka (ANO). Nahradil svého kolegu z hnutí Stanislava Berkovce, který výboru šéfoval doposud.
Mall Group: antimonopolní úřad začal zkoumat připravované spojení e-commerce skupiny plus logistického operátora We/Do na jedné straně s polskou skupinou Allegro na straně druhé. Objem obchodu je stanoven na 881 milionů eur (téměř 22,5 miliardy korun). Obchod by měl být dokončen v první polovině 2022.
Tajemství staré bambitky 2: premiéra pohádky režiséra Iva Macharáčka, která byla původně naplánována na 9. prosince letošního roku, je s ohledem na současnou epidemickou situaci odložena na rok 2022.
Effie Awards Czech Republic: nejvíce umístění na stupních vítězů marketingové soutěže letos získala agentura Ogilvy, následovaná agenturou McCann Prague. Ogilvy z osmi nominací na shortlistu vytěžila pět medailí, McCann osm nominací proměnila ve čtyři. Speciální cenu Grand Prix Effie 2021 si odnesla agentura TRIAD Advertising s kampaní Za bezpečný domov pro Ikea.
Invia Group: cestovní agentura z portfolia Rockaway Capital, která prodává zájezdy a další cestovní služby v sedmi zemích Evropy včetně Česka, plánuje na začátku roku 2022 umožnit svým klientům platit v kryptoměnách v čele s nejrozšířenějším bitcoinem. Ve světě již má být podle odhadů přes 100 milionů držitelů kryptoměn.
Česká televize: členské televize Evropské vysílací unie (EBU) na zasedání ve švýcarské Ženevě zvolily zástupce šéfredaktora zpravodajství ČT a moderátora Martina Řezníčka do zpravodajského výboru. Zástupce v něm bude mít ČT v této podobě vůbec poprvé v historii. V orgánu zasedá třináct zástupců členských televizí EBU. Mandát člena výboru je dvouletý.
Obscure Promotion: do Česka přiveze vystoupení dvou známých metalových kapel - rakouských Belphegor a polských Batushka. Tři koncerty se odehrají na konci listopadu v Praze, Jaroměři a v Ostravě.
Adam Mišík: popový zpěvák pokračuje v projektu Hills 97, který navazuje na předchozí vlnu singlů a nyní vydává píseň Sober. Spolupracoval na ní rapperem Dorianem. K novince vznikl i videoklip, jenž režíroval videomaker z rappové branže Vladimír Lutha.
PPF: Air Bank pohlcuje dceřinou společnost Benxy, která provozuje prodělečnou peer2peer platforma Zonky. Ta zprostředkovává půjčky mezi lidmi.
Aukro.cz: aukční portál ze skupiny Pale Fire Capital se po 4 letech opět připojil k nákupnímu mecheche Black Friday. Nabídne stovky produktů z kategorií šperky, starožitnosti, hračky, elektro, zařízení, nábytek, kuchyňské linky a také mince - aktuálně s průměrnou slevou 28 procent v režimu Kup teď. To znamená, že budou mít fixně nastavenou cenu, ve které je už sleva zahrnuta. Režim Black Friday končí 28. listopadu.
Jaromír Nohavica: slavný písničkář poněkud optimisticky připravil na poslední předvánoční týden tři koncerty - dva v Ostravě-Porubě a jeden v Českém Těšínu. Na květen a červen 2022 je pak přeloženo několik zrušených vystoupení z roku 2020, včetně dvou koncertu v pražské hale O2 Universum.
Severotisk: velké tiskárny (tisk časopisů, katalogů, letáků atd.) z německé tiskařské skupiny Euro-Druckservice v roce 2020 utržila 1,425 miliardy korun. V meziročním srovnání to je pokles o 31 milionů. Účetní prodělek zůstal stabilní na úrovni 13 milionů korun.
Comtech Can: reklamní agentura, kterou ovládá Aleš Vrba, v roce 2020 utržila 193 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 36 milionů. Čistý zisk se meziročně zvýšil z 8,8 milionu na 14,7 milionu korun. Comtech Can pracovala kupříkladu pro značku Fitmin, Sev.en Energy nebo Home Credit.