Burda International: velké časopisecké vydavatelství organizuje nový event, třídenní beauty přehlídku časopisu ELLE s názvem ELLEphoria Beauty na konci října. Programem budou provázet moderátorky Zorka Hejdová a influencerka Natálie Kotková. Festivalu se zúčastní i známé tváře a celebrity mimo jiné zpěvačka Dara Rollins, topmodelka Taťána Gregor Brzobohatá, influencerka a CEO značky Not so funny Any Anežka Chudlíková, modelka Pavlína Němcová atd.
Sebre Holding: investiční podnik podnikatelů Petra Němce a Jana Fidlera, který má podíl kupříkladu v Premium Media Group, filmových ateliérech v Bělehradě nebo ve filmovém a TV distribučním start-upu Artinii, v roce 2020 skončil v účetním prodělku 324 milionů korun. O rok dříve čistý zisk činil přes miliardu korun. Mínusové číslo za loňský rok je dáno především opravnou položkou k podílu ve společnosti Hinton Invest ve výši 341 milionů korun.
BrainZone: manažerská, kreativní, PR & marketingová agentura, která se specializuje na hudební průmysl, v roce 2020 dosáhla obratu 6,2 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 25 milionů. Firma skončila v prodělku 9,6 milionu, o rok dříve vygenerovala zisk 6,4 milionu korun.
POS Media Czech Republic: indoor mediální agentura v roce 2020 utržila 126 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 58 milionů. Čistý zisk meziročně vzrostl z 8,5 milionu na 12 milionů korun. Firma patří do konsolidačního celku nizozemské POS Media, ve které by měl držet rozhodující podíl zakladatel a generální ředitel společnosti Richard van het Bolscher.
Firma na zážitky: zážitková společnost ze skupiny Media Bohemia v roce 2020 utržila přes 47 milionů korun. O rok dříve to bylo 68 milionů. Ztráta ve výši 6 milionů v roce 2019 se loni překlopila v účetní zisk ve výši 5 milionů korun.
Norah Jones: americká zpěvačka a písničkářka, kombinující jazz a pop, dnes vydává album s vánočními motivy, které nese název I Dream Of Christmas. Deska, na které spolupracoval producent Leon Michels, obsahuje písně jako White Christmas, Blue Christmas, Winter Wonderland, Christmas Time Is Here nebo také předělávku písně Christmas Don’t Be Late známé od filmových Chipmunků.
Publicis Groupe: PR agentura MSL získala nového klienta - platformu pro rozvoz jídla Dáme jídlo. Zajišťovat pro něj bude podporu v oblasti spotřebitelské i korporátní komunikace. Spolupráce byla zahájena na začátku října 2021. MSL nahrazuje předchozí agenturu Dáme jídlo PR Partners.
KKCG: fond Springtide Ventures ze skupiny Karla Komárka ml. investoval do izraelské společnosti Cognni, zaměřené na využívání umělé inteligence ve středních a velkých firmách. Fond do firmy investoval 3 miliony dolarů formou SAFE (Simple Agreement for Future Equity). V roce 2022 by fond měl držet zhruba pětiprocentní podíl v Cognni. "Tuto investici považujeme za velmi perspektivní. Produkty, jež Cognni vyvíjí, jsou zaměřené na řízení a ochranu firemních dokumentů. To je něco, bez čeho se firmy v budoucnu neobejdou," uvedl Karel Tušek, technologický ředitel Springtide.
Liftago: vehikl Liftago CZ v roce 2020 utržil 104 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 6 milionů korun. Technologicko-logistická firma loni skončila ve ztrátě 14 milionů korun, o rok dříve prodělek činil přes 11 milionů.
eD system group: skupina sourozeneckého dua miliardářů Hynka a Josefa Tylových, která vlastní kupříkladu podíl v Digital First Marketing Group, získala 50 procent v ostravské společnosti Best Brands Company. Ta provozuje internetový obchod Proordinaci.cz. Tento portál je dodavatelem produktů dentální péče zejména pro profesionální, ale i koncové uživatele. ED system group působí v oblasti velkoobchodní IT distribuce, vývoji vlastních softwarových řešení a služeb, komunikace, e-commerce a inovačních technologií. Roční obrat se pohybuje okolo 15 miliard korun.
MallPay: fintech start-up, ve kterém mají podíl PPF, Daniel Křetínský a ČSOB, navyšuje základní kapitál o 20 milionů na celkových 305 milionů korun. MallPay vlastní z 50 procent Mall Group a z 50 procent banka. Každá strana se tak podílí 10 miliony. Firma ZK razantně zvyšovala za poslední dva a půl roku. Důvodem jsou vysoké investice do produktů, firma se rovněž připravuje na získání další licence, tentokráte platební instituce.
Comic-Con Prague: jeden z partnerů akce pro fanoušky fantasy, sci-fi a komiksů, automobilka Škoda Auto, plánuje rozsáhlou přítomnost na conu. Zajistí Limousine Service po celou dobu konání a vystaví řadu svých současných automobilů. Chybět nebude ani zajímavý filmový exemplář vozu Ferat z československého filmu Upír z Feratu. Chybět nebude ani prezentace komiksu Škoda Founders. Loni akci navštívilo 23 tisíc lidí.
PFX: postprodukční studio Jana Rybáře, Lukáše Keclíka a Jiřího Miky v roce 2020 utržilo 98 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 32 milionů. Čistým zisk loni vyrostl z 3,6 milionu na 7 milionů korun.
Kaufland: v tendru na sociální síť TikTok zvolil pražskou kreativní agenturu Story TLRS, která by tak měla pomoci "omladit komunikaci Kauflandu a dostat brand i mezi publikum, které se s ní dosud nesetkávalo". "Oproti jiným sítím je TikTok hodně neformální. Obsah musí záměrně vypadat trochu nekvalitně, aby byl autentický a uvěřitelný. Brand si ze sebe musí umět udělat srandu, musí být syrovější. Uživatelé TikToku navíc nejsou zvyklí na to, že by běžně naráželi i na neosobní profily, jako tomu je na Facebooku a Instagramu," vysvětluje Jiří Markvart, content director Story TLRS.
TV Nova: předvolební debatu ve čtvrtek 7. října od 20.00 sledovalo sledovalo 23,49 procenta diváků u TV v CS 15 až 54. V širší cílové skupině 4+ vidělo večerní diskuzi politických leaderů 855 tisíc diváků.