Mall.cz: e-shop, který ovládají PPF, Daniel Křetínský a Rockaway, spouští Black Friday s výrazným předstihem, od 8. října až do půlnoci z 24. na 25. listopadu. "Zákazníci se mohou těšit na slevy ve výši několik desítek procent, přičemž největší slevy budou až do výše 75 procent. První tři tisíce akčních produktů Mall představil tento pátek 8. října."
Česká televize: ve vypsaném tendru získala vysílací práva na evropské fotbalové šampionáty UEFA EURO pro rok 2024 a 2028 i další ročníky Ligy národů UEFA. Divákům nabídne všechny zápasy české reprezentace až do roku 2028. "Sportovní práva jsou poslední roky problémem všech veřejnoprávních vysilatelů. Enormní divácký zájem otevírá významné možnosti pro prezentace reklamních a sponzorských partnerů, což ze sportovních práv činí cenný obchodní artikl, který v posledních letech získávají díky svým finančním možnostem stále častěji velké nadnárodní společnosti a nikoli vysílatelé veřejné služby," uvedl ředitel ČT Petr Dvořák.
FG Forrest: vývojář webových, e-commerce řešení, intranetů atd. v roce 2020 dosáhl obratu téměř 90 milionů korun. V meziročním srovnání to je nárůst o 22 milionů. Čistý zisk se mírně navýšil na 1,3 milionu. FG Forrest v daném období pracovali pro Moser, Ultra Premium Brands, pivovar Bernard nebo pro Českou podnikatelskou pojišťovnu.
Mall.cz: nákupy hraček, které každoročně tvoří zásadní část vánočního obratu obchodníků, letos podle zástupců velkého e-shopu odstartovaly dříve než v předchozích letech. "Segment hraček na Mall.cz tak v září vykázal 50ti procentní nárůst oproti předchozímu roku. Nejvyhledávanější hračkou bylo Lego a jeho tematické sety inspirované oblíbenými seriály."
KKCG: do skupiny miliardáře Karla Komárka nastupuje Pavel Turek, odborník na oblast sportovního marketingu, který absolvoval mimo jiné 17 sezón ve Formuli 1 a úzce spolupracoval s jezdci včetně Miky Häkkinena, Davida Coultharda a Kimi Räikkönena. Turek stojí také za projektem Automobilist. V roli Chief Officer of CSR and Global Brand bude aktivní ve skupině KKCG a především v její loterijní části Sazka Group.
Netigo: do telco-integrátorské firmy nastoupil od 1. října na pozici sales manager Petr Kašpar, bývalý obchodní ředitel a předseda dozorčí rady východočeského operátora Edera Group.
TV Prima: na stanici Prima Cool nasazuje od 5. října nový pořad Tutorial. Ten nabídne obsah o herní zábavě nejen pro milovníky videoher, ale především pro laiky, kteří se o nich "chtějí dozvědět více".
Inveo: technologická agentura, která se specializuje na tvorbu e-commerce řešení a má zasebou velké projekty pro značky jako ASKO, Alpine Pro, L'Oréal, Teta, J&T Banka a další, má nového CEO. Do čela agentury se postavil Jaroslav Holý, jehož cílem bude přetvořit Inveo v marketingový a byznysový hub pro celou e-commerce scénu i domovskou skupinu V-Sharp, pod níž spadá také logistický startup DoDo nebo venture studio V-Sharp Alpha.
Česká spořitelna: spouští online schůzky, bankéři se s klienty spojí přes video. Od října prvních 500 bankéřů Spořitelny začíná komunikovat s klienty přes videohovory. "Online videohovory plně nahrazují návštěvu pobočky, klienti se mohou přes video poradit o svých financích a sjednat jakoukoli službu či produkt Spořitelny."
Proboston Creative: kreativní agentura (Knowledge Investors 50 procent, Jan Červinka 22 procent atd.) v roce 2020 utržila 42,5 milionu korun. V meziročním srovnání to je pokles o 2,5 milionu. Čistý zisk 7,7 milionu z roku 2019 se loni snížil na 3,1 milionu korun.
Colours of Ostrava: pořadatelé open air festivalu získali pro ročník 2022 další hudební hvězdu - kultovní norskou indie-folk-popovou dvojici Kings of Convenience, která v areálu Dolních Vítkovic představí své nedávno vyšlé album Peace or Love.
Admosphere: podle meziročního srovnání ceníkových hodnot reklamního prostoru za období leden - srpen v TV tato hodnota v roce 2021 dosáhla 37,25 miliardy korun (o rok dříve za stejné období 35,07 miliardy), v tisku 11,07 miliardy (10,1 miliardy), v rádiu 4,69 miliardy (4,46 miliardy) a v OOH 2,51 miliardy (2,72 miliardy).
SEND Předplatné: pražská společnost Jaroslav Schwarze, která se zabývá byznysem kolem správy předplatného, distribuce a expedice časopisů, v roce 2020 utržila 105 milionů korun. V meziročním srovnání to je pokles o 4 miliony. Čistý zisk mírně vzrostl z 2,1 milionu na 2,9 milionu korun.
Tři sestry: proslulý pubrockový soubor po vynucené covidové pauze opět vyrazil na Vinyl Tour. Během koncertů zazní výhradně skladby z prvních tří LP desek kapely: Na kovárně to je nářez (1990), Alkáč je největší kocour aneb několik písní o lásce (1991) a Švédská trojka (1993). Čtyři z dvanácti koncertů jsou již podle organizátorů vyprodány (Praha, Kadaň atd.).
Marketup: z digitální agentury odchází po osmi letech head of project management & digital media Martin Peška. Věnovat se chce rodině, některým vlastním projektům (CzechNetMedia) a výuce na Newton University.